עוד מילים חמות על שוקי כץ

אני מתבוננת שוב בתמונה ששוקי שלח לי. היא הכי יפה לדעתי. שוקי יושב שם, מבטו רציני מאד, מחבק שני ילדים: את הגדול ואת הקטנה שזה עתה נולדה. אני מסתכלת על התנוחה של היד, על האצבעות. אני יכולה לחוש בעדינות שמועברת הלאה, אל הילדים. שוקי נראה לי אוהב ומשקיע, תמונה לאלבום של הדור הבא, מי שיחבר את הילדים האלה לעצמו ואל העולם בחוטים של רגש, ושכל.

 

אנשים רבים רצו תמיד למצוא דרכים אחרות ונוספות, להגיע להישגים שלא בתחום המיומנויות המוכרות והשגרה. בוני מטוסים רצו (והצליחו) לעבור את מהירות הקול, ספורטאים רצו ורוצים לשבור את השיא הקיים בתחומם, ארגונים מנסים לצמצם את זמן הייצור של מוצריהם ועוד. חדשנות היא מילת קסם שמהלכת על רבים.

והנה יש תחומים נוספים שאפשר לחדש בהם. לא רק תחומים טכנולוגיים – פיזיים, אלא תחומים רכים יותר כגון בניית קהילות מיוחדות (הקיבוץ העירוני, נכנס כאן לדעתי), כמו גם משפחות מיוחדות.

 

לא, לא חושבת ששוקי רצה לשבור את מהירות הקול או להגיע לאן שהוא שאחרים רבים לא הגיעו. אבל יצאה לו משפחה כזו. לאחרונה נוספה לתא המופלא הזה ילדה. אני בטוחה שהיא תקבל המון אהבה. אני מצפה שהיא ואחיה – יגדלו להיות אנשים מיוחדים, נפלאים, רגישים ומבינים שהעולם יותר מורכב ושווה לחיות ולממש את עצמם – בו.

איכשהו רוצה לספר לכם שהכל אפשרי, העיקר שיהיה ממקום טוב, ויעשה טוב.

כדי לקרוא עוד, ממליצה לכם לקרוא את הפוסט של שוקי בעצמו על האירוע, ובכלל לקרוא בבלוג שלו: shukikatz.wordpress.com

ובינתיים – לשוקי, למאיר, לשלומית ולכל האחרים – מאחלת חיים טובים!

7 תגובות to “עוד מילים חמות על שוקי כץ”

  1. יהודית Says:

    גם אני כל כך התפעלתי מהאהבה המורעפת שם במילים.
    ומתמונת המציאות הכל כך אפשרית שהם יצרו שם.
    פשוט מקסים

  2. benziv Says:

    נכון.
    מזל שיש לנו שוקי בקבוצה הכתיבה.
    איתו – האפשרויות רק הוכול וגדלות!

  3. גבי דרורי Says:

    הנאה לקרוא את הפרגון ההדדי ולדעת שהוא מהלב

  4. benziv Says:

    נכון. אנחנו חבורה מיוחדת. אני מפרגנת גם לך וגם לחברות שלנו.

  5. shukikatz Says:

    ושוב הצלחת להביך אותי. כולכם הצלחתם. תודה לכם על הפירגון. אוהב מאד להיות איתכם.

  6. מירה Says:

    חוזרת לכאן לאט…
    חיבוק למשפחה החדשה של שוקי
    נכון מצטרפת לדברי אתי, יהודית וגבי, יש כאן יופי ואהבה
    רק טוב, והרבה ממנו.

  7. benziv Says:

    ברוך שובך!

להשאיר תגובה

