עוד סמסטר

אני מנהלת את התוכנית לייעוץ ארגוני ביחידה ללימודי חוץ, באוניברסיטת חיפה.

אתמול, יצא לדרך הסמסטר השלישי והאחרון של הקורס הנוכחי, וביום ג' הקרוב יתחיל הסמסטר הראשון של הקורס הבא.

מעין חילופי עונות. 

קבוצת הסטודנטים של סמסטר ג' יוצאת לדרך, עומדת להתחיל את המסע של הפרקטיקה, בתוך ארגונים שאני וחברים נוכל למצוא להם. הסיבה האמיתית בשבילה נרשמו לקורס.

כמה כללי משחק של איך נכנסים לארגון, כמה דמעות על מה שלא הצליח, וקדימה, יוצאים לדרך.

אני רואה אותם, כמהים להצטיין, כמהים לעבוד.

אני רוצה שיצליחו.

מקווה שהתשתית שהעמדנו להם טובה.

מחכה לראות בציר טוב, בחורף. כן, בחורף.

6 תגובות to “עוד סמסטר”

  1. יורם דובובסקי Says:

    בהצלחה. גם אני מתחיל את הקורס הבא ביום ג' הבא, 9 ספטמבר. וממשיך את הקורס הקודם. ומתחיל עוד אחד אחרי החגים.

  2. שוקי Says:

    בהצלחה לשניכם ולסטודנטים שלכם – חלקם עוד יהיו חברי איפ"א וברבות הימים, חברי הנהלת איפ"א…אז אנא, תשקיעו בבקשה….

  3. benziv Says:

    שיהיה בהצלחה, יורם!
    אנחנו מתחילים אם כך בו זמנית קורסים. ולחשוב, שרק לפני כמה שנים (כבר די הרבה בעצם), בקושי היה מקצוע כזה…
    העולם המודרני מעצב אותנו ואנחנו קצת מעצבים אותו.

    ושוקי!
    תודה, תודה, על האיחולים. כן, בהחלט אני מתאמצת (אני מניחה שיורם גם), ובהחלט – חלק מהסטודנטים שלי מצטרף לאיפ"א, במיוחד אלה שהחליטו שהם קושרים את גורלם עם המקצוע.

    ובהזדמנות זו, כיוון ששניכם בהנהלת איפ"א, וממשיכים את המסורת היפה, אני מאחלת לשניכם שתקלטו את הטובים ביותר, ושתהפכו אותם לעוד יותר טובים במסגרת הדרכות והשתלמויות עתידיות!

    משיקה עם שניכם כוסית וירטואלית!!! לחיים!

  4. יהודית Says:

    שיהיה בהצלחה
    היעוץ הארגוני קידם אותי המון.
    בעיני זה אחד הקורסים הכי חשובים שלמדתי

  5. benziv Says:

    זה קורס חשוב, לא רק למקצוע שלנו, אלא גם לחיים וכמובן גם למנהלים.

    שם גם נפגשנו, נכון?

  6. יהודית Says:

    נכון. שם נפגשנו.
    קרו לי הרבה דברים טובים מאז.
    כל ראיית העולם שלי השתנתה. לטובה כמובן.

להשאיר תגובה

