קבוצה חדשה יוצאת לדרך

פגשתי אותם אחד אחד, מיינתי אותם, אחד מהם פגשתי רק בטלפון. פחות טוב, אבל זה מה שהיה.

אני עוד לא יודעת איך הם יראו, כשהם ישבו כולם יחד, על כיסאות במרכז החדר. איזה צבע יהיה לקבוצה? איזה ריח?

יש בה הכל:

נשים (יותר), גברים (הרבה פחות), יהודים (יותר), ערבים (פחות), עירוניים (יותר), קיבוצניקים (הרבה פחות), כאלה שבאים מארגונים ציבוריים וממשלתיים (יותר), כאלה שבאים מארגונים גדולים מאד (פחות) ומעסקים (פחות)…

ואני עוד לא יודעת מי מהם יקפוץ ראשון, ומי אחרון, מי ינהיג, ומי יכבה שרפות, מי ידרוש צדק ומי ידרוש רק את זכותו הבלעדית, מי ידבר בקול רם וברור, ומי ילחש מאחורי הקלעים, מי יעבוד ברצינות ומי יחפש את החיפוף, מי ישתמש במה שילמד עד כדי שינוי כיוון בחיים, ומי ירשום את הדברים כהעשרה בלבד.

4 שעות לפני ההתחלה – יש אנשים אבל עוד אין תמונה קבוצתית. בעוד 14 שעות – תהיה תמונה של המערכה הראשונה במסכת של 40 ימים ארוכים ושלושה סמסטרים.

צריך רק לחכות.

5 תגובות to “קבוצה חדשה יוצאת לדרך”

  1. יהודית Says:

    מעניין שאת ואני כתבנו הבוקר על קבוצה חדשה.

    אני אוהבת קבוצות. הסיפור שלהן מרתק ואף פעם אי אפשר לדעת אלן הוא יתפתח

    שיהיה בהצלחה

  2. גבי דרורי Says:

    כמה שאי הוודאות,מצד אחד,וההימנעות מסטראוטיפים מצד שני ,גדולים יותר –
    ההנאה בסוף ,רבה יותר.
    אז שיהיה לך סמסטר מוצלח.

  3. benziv Says:

    נדמה לי שההתחלה הייתה טובה.
    עכשיו יתחילו האנשים, התכנים, התהליכים, לעשות את שלהם.

    בטוח שיהיה מרתק.
    בטוח שאנשים ישתנו.
    בטוח שאלמד דברים חדשים.

  4. יורם דובובסקי Says:

    כן, גם אני התחלתי היום, עם סקרנות לקבוצה החדשה, בת 22 איש לא סופי. יש עוד 2 מקומות, ואחת כבר תווסף בשבוע הבא. כמובן יותר נשים, 85%, ומגוון ארגונים ותפקידים רחב.
    אך הסקרנות נצבת לצד הביטחון בדרך שלי ובערכים אותם אני מקנה ב-BEING, והמודלים והכלים ב-DOING.
    בהצלחה!

  5. benziv Says:

    תודה, אתה שם לב שהמקצוע הפך מזמן לנשי?
    שיהיה גם לך בהצלחה!

להשאיר תגובה

