המרה

פעם השתמשתי במילה המרה באופן אחר: ממירים דת, ממירים כסף, ממירים כרטיסים לקולנוע, ועוד. והיום, אני יודעת שגם ספרים עוברים תהליך של המרה. קודם הספר כתוב במחשב שלי, אני עוברת עליו, העורכת עוברת עליו, כולם מתקנים על גבי המסך, באמצעות המקלדת. והנה מגיע הרגע שהספר עובר המרה, וכבר אני לא רואה אותו על המסך, בעצם אני מתחילה את הפרידה ממנו, מעכשיו הוא ילך ממני וגם עדיין יחזור אלי, ואחר כך יצא שוב לדרכו אבל הפעם – הוא עובר בדפים של ממש, בדפוס. ופתאום הספר שלי כבר נראה אחרת, כמו מישהו שהוא פתאום לא תינוק, וכבר אין לו קפלים כמו לתינוק, והוא כבר בגן ואי אפשר לראות אותו בכל רגע, כי הוא עצמאי וגדול ובוגר. כיף.

4 תגובות to “המרה”

  1. נועה Says:

    אתי יקרה,
    אני חייבת לכתוב! (אני מהקוראים הסמויים והאדוקים שלך… למעט פעם אחת שאזרתי אומץ וכתבתי תגובה).
    אני כ"כ שמחה שחזרת לכתוב!!! לא ויתרתי ומדי פעם הצצתי באכזבה, והנה חיכתה לי הפתעה נפלאה!!!
    מאחלת לך בהצלחה עם הספר – מחכה כבר לבקיעתו,
    ובבקשה, בבקשה – אל תשכחי גם את הבלוג המיוחד שלך.
    שנה טובה ופוריה!

  2. benziv Says:

    תודה, נועה.
    והאם אפשר לשאול שאלה?

    כיוון שאני מקוה שהתשובה חיובית: מה את מוצאת בבלוג שלי?

    השאלה של איך הבלוג צריך להראות – עניינה אותי בעבר מאד. אני מניחה שייתכנו שינויים נוספים אחרי שהספר יצא לדרכו.

    תודה מראש על תשובתך המענינת.
    ושנה טובה!

  3. נועה Says:

    שלום אתי,
    אני אשמח מאוד לשתף אותך במחשבותיי, אך הפורמט הזה קצת מאיים עלי, ואני מרגישה שאני לא יכולה לכתוב בפתיחות הרצויה לי.
    יש אפשרות לכתוב לך מייל?
    אודה על תגובתך, נועה

  4. benziv Says:

    שולחת לך מייל…

להשאיר תגובה

