נשירים

יש עצים נשירים, אבל לא מצופה שספרים יהיו נשירים. אני יושבת לי בערב, בבית, מלאה בנחת רוח ושמחה, לוקחת ליד את הפריכיות שלי, ומה אני מגלה? איכשהו נשמטו 30 עמודים מהספר. מבאס. צריך לגרוס הכל ולהדפיס מחדש. טלי אמרה שלא אתבאס, זה רק טכני, אבל אני מבואסת. מחכה עד יום ראשון כדי להגיד בהוצאה. עצובה. עצובה.

4 תגובות to “נשירים”

  1. Amit Schreiber Says:

    אני מבין למה את מבואסת, אבל מקווה שזה באמת לא משהו משמעותי שיהפוך לאנקדוטה נוספת בחבלי הלידה של הספר.

  2. benziv Says:

    תודה, על הזוית היותר אופטימית. אנסה להיכנס לראש הזה, מבטיחה.

    זו אכן בעיקר בעיה טכנית, אבל הניסיון שלי אומר שבעיה טכנית אחת, יכולה לייצר בעיה טכנית שנייה. אתה צודק, בטווח רחוק יותר זה יהיה רק אנקדוטה…

    ואני אמורה לצאת לסדנא בתורכיה בשישי הקרוב. אין לי יותר מידי זמן להתעסק בזה.

  3. aharoni Says:

    מה שׁמוכרים עכשׁיו בחנויות מתוקן?

  4. benziv Says:

    בהחלט!
    ויש לך אחריות!!!

להשאיר תגובה

