איך לא ראיתי את הים?

בכל יום הוא פרוש לפני. אני אוהבת את החיים ליד הים. אין כמוהו ללמד אותי חוכמת חיים: הכל בא, הכל הולך, גם צבע אחד יכול להיות בעל אלפי גוונים, ועוד, ועוד, ועוד. אבל, היום וגם אתמול – לא ממש ראיתי אותו. העיניים מסתכלות פנימה, אני חוגגת את הוצאת הספר, ושוכחת את המסביב, אפילו את הים שכל כך אהבתי, שפורש את עצמו אלי, בחינם ובאהבה. ..

מחר אראה את הים של איסטנבול, קודם מהמטוס, ואחר כך ממש כך לידי. האם אראה אותו? האם אראה את הגשרים? האם אראה את האנשים עורכים את המנגלים שלהם בדרך לבית המלון? האם אראה אותו ממרפסת המלון שלי, ה'לה מזון', יחד עם השחפים שיבואו אלי בארוחת הבוקר?

כשאראה שוב את הים, אדע שהסערה של הוצאת הפריכיות שלי – נרגעה.

להשאיר תגובה

