תובנות מן העבודה באיסטנבול

כמה תובנות מהעבודה כאן:
1. הכבוד המזרח תיכוני משחק גם כאן את משחקיו (בכיתת הלימוד).
2. כל מה שלמדתי פעם, יכול להופיע כחומר חשוב בהוראה. הבעיה היא הזיכרון שלי.. חבל שאני לא זוכרת יותר.
3. גישת הגשטלט ישימה ופרקטית מאד, רואים תוצאות.
4. אני שונאת להשאיר קבוצות באמצע, את הקבוצה הזו לא אפגוש במועד הבאה שתיפגש בו (ינואר), וחבל. הייתי רוצה לראות עוד קפיצת מדרגה.
5. אני משאירה את זה לבאים אחרי, ויש לי על מי לסמוך.
6. אין כמו אוניברסיטת בוספורוס, לנוף יפה, לשקט, לאוכל מעולה, לחדרים נקיים ונעימים.
7. מי שיש לו כסף, יכול לעשות באיסטנבול חיים משוגעים, ויש כאלה. הערב אחוש את זה במסיבה.
8. כמה מיליוני דולרים יאפשרו לכם לקנות בית שצופה לבוספורוס. אין כאן מציאות…
9. העולם הערבי כולו נמצא כאן, אם כי החורף הבריח כמה עולי רגל שדרכם מובילה למכה.
10. לא מרגישים פה, בחדר שלנו, את המתח של תורכיה – ישראל. כן שומעים על המתח בין התושבים לממשלה.

זהו, עשר תובנות מהירות לבינתיים וייתכן שיהיו עוד…

חוזרת ארצה בעוד שלושה ימים. מצוין.

2 תגובות to “תובנות מן העבודה באיסטנבול”

  1. מירי Says:

    אני רואה שאת כאן בעקביות
    קוראת את הטוב והשמחה ושמחה עבורך
    מגיעה לך כל שניה של הנאה וטוב.
    בהצלחה

  2. benziv Says:

    כן, אני בעקביות כאן, אפילו שממש כרגע אני בהפסקה של סדנא באיסטנבול, וממש לפני רגע חגגו לי כאן יומולדת 63! מחר אני חוזרת, גם הביתה, גם מלאת חויות, גם לעבודת השגרה שלי וגם לכל השאר.
    נעים לפגוש אותך כאן, מחדש.
    תודה על השמחה והברכה!

להשאיר תגובה

