יום הולדת 63 על גג המלון באיסטנבול

יושבת לארוחת בוקר. השחף מנקר בחלון, אבל אני לא פותחת לו. ספינות כבדות עוברות מכאן לשם, ומדגישות בצבעיהן את המים הכחולים. הבוספורוס צפוף הבוקר. מזג האויר השתפר והשמש זורחת. המלצר מחייך אלי ומגיע עם הקפה, הוא יודע כבר בדיוק מה אני אוהבת.
מסתכלת וחושבת: אני מאושרת, מה רע לי? יש לי נוף נהדר, גדלתי בשנה ואני מרגישה חיה כל כך, עוד מעט תצטרף חברתי לעבודה ונצא יחד לעוד יום של סדנא, והם יחגגו לי, אני בטוחה, כבר רואה שיש לה ביד חבילה קטנה ורודה, ואני יודעת שאני ממוענת – אבל עושה עצמי לא רואה.
הנהג במונית הצהובה לוקח אותנו דרך בבק, וספינותיה ודייגיה, אל הפניה שמאלה לבית הקברות, ומשם בשביל המרוצף שמכאיב לנהגי המוניות בגב – עד לאוניברסיטה של הבוספורוס.
שירה של יומולדת שמח בתורכית מקבלת את פני. רחוקה מאהובי בבית, אבל מקבלת את מנת האהבה העברית דרך האסמסים, המחשב והטלפון ששכחתי לסגור.
אני מאושרת. יש לי יום טוב ושום דבר לא יכול לקלקל אותו.
בערב אערוך הכנות, אולי נעבוד עוד קצת, אבל הסיום מתקרב. מחר בערב אני ישנה במיטה שלי בבית. כמה טוב!

4 תגובות to “יום הולדת 63 על גג המלון באיסטנבול”

  1. Amit Schreiber Says:

    מזל טוב ולעוד הרבה ימי הולדת מאושרים על גגות ברחבי העולם 🙂

  2. benziv Says:

    תודה, על הברכות והחיוך, עמית.
    עם כל הכיף כאן – מקווה שלא אהיה פעמים רבות מידי בחו"ל, אני מתעיפת מהסחיבה של המזוודות, הנוסעים הלחוצים, המושבים הצפופים וכו'. למרות שהכל היה מקסים – אני רוצה להרגיש על גג העולם, בקומה השמינית שלי, שהיא לא על גג הבית, כמו שאתה יודע. ייתכן שאני מרגישה כך היום, כי הכל כבר ארוז, בעוד כמה שעות אסע לשדה התעופה, ואשב במטוס המתואר לעיל…

  3. ימי הולדת Says:

    גם אני מאוד אוהבת לחגוג במקומות שאני באה אליהם הרבה.. שם כבר מכירים אותך, מקבלים אותך עם פנים חמות יודעים מה אתה אוהב ובוודאי יפנקו אותך תמיד.. כך אתה מרגיש כמו בבית ותמיד רוצה לחזור 🙂

  4. benziv Says:

    זה היה כבר לפני כמעט שנתיים. הבטחתי להגיע שוב, אבל… איסטנבול אולי לא מחכה לי… השנה.

להשאיר תגובה

