מתחילות להגיע תגובות

כן, הן מתחילות להגיע, והן מרגשות. התגובות טובות מאד, מדברות על ספר מרגש. אני אוהבת לשמוע את מה שיש לקוראים להגיד. בינתיים שמעתי בעיקר מקוראות. אני שמחה לזה מאד. כמו אימא ששומעת שאומרים לה שהילד התפתח יפה. ומה עם הביקורת? כשתבוא – תבוא.

בימים האחרונים לא כתבתי הרבה, רק סקיצות, הימים עסוקים, אני מנסה לחזור לשגרת הכתיבה. היא נותנת לי בטחון, רוגע.

הסטודנטים שלי הציגו היום עבודות יפות, אני שמחה בגדילה שלהם. אחת העבודות עסקה ב"מודעות" בגשטלט, עבודה אחרת עסקה בקשר שבין גשטלט לגישה הנרטיבית.

אהבתי, במיוחד את מה שהתפתח לאחר מכן. מעניין. מחדד. גם לי.

בקריאה חוזרת של הפוסט, הוא נראה פשוט. כן, כותבת פשוט. אוהבת את זה. ואולי – פשוט מידי?

ואי אפשר לסיים את היום בלי להגיד שהתחילו להגיע תמונות מהחויה התורכית האחרונה. אולי אעביר, אחת שאוהב.

 

להשאיר תגובה

