כמעט אשתו של סרן א' ממסיבת הרווקים

אישה, מי ידע חייך, מי ידע נפשך. חושבת עליך עכשיו, כשבטלויזיה מדווחים שבכל זאת החתן המיועד הוא האנס, הוא המכה.

כן? לא? מה את חושבת? מה את מרגישה? האם את מאמינה למה שהולך בתקשורת? עדיין מאמינה בחפותו?

יש כאן שתי נשים שצריך לשקם. המותקפת והכלה. שתיכן נמצאות ליד שוקת שבורה. אולי אחת יותר והאחרת פחות, אבל השוקת שבורה.

6 תגובות to “כמעט אשתו של סרן א' ממסיבת הרווקים”

  1. יהודית Says:

    לא פשוט לאף אחת מהן
    השוקת הזו מרוסקת

  2. benziv Says:

    אני מוכרחה להגיד, שכשראיתי את ארוסתו של הקצין הלא כל כך צרפתי, שוב, אחרי שדיברו בטלויזיה על ה-DNA, השתגעתי.
    איך אנשים יכולים לא לשנות עמדות.

    הייתי מבינה לו הייתה מכניסה איזה סימן שאלה, אבל לא, זה לא היה.

    לי אין פיתרונים.

  3. יהודית Says:

    נראה לי שיש דברים שאנחנו כנראה לא יודעים.
    נראה שהמשטרה משתמשת בה כדי להגיע אליו, לשבור את שתיקתו,
    ולכן היא מפרסמת כל מיני דברים כדי להפעיל עליה לחץ פסיכולוגי.
    אולי זה לא כל כך בטוח כמו שמנסים להציג..
    ראיתי אתמול את העורכדינית שלו.
    אני באמת לא יודעת מה לחשוב..

  4. benziv Says:

    ברור שמדובר גם בלוחמה פסיכולוגית.

    יחד עם זה – אני מופתעת.

    מהנאמנות. הייתי אומרת – עוורת.

  5. יהודית Says:

    תחשבי עליה. היא היתה במסלול בטוח אל האושר. בחור מוצלח, חתונה קרובה מאד. משפחה טובה.. הכל נראה כל כך מבטיח.
    ממש נוגעת בפסגת החלומות.
    פתאום הגבר הזה שאיתו היא חולקת הרבה שעות של אינטימיות ושל אושר, הופך להיות מישהו שהיא בכלל לא מכירה, חשוד באונס, ועוד מהסוג המכוער ביותר…
    איזה דיסוננס קשה זה..

  6. benziv Says:

    עדיין.
    נדמה לי שבקול שלה שמעתי איזה גוון אחר. אבל היה חלש מכדי להרשים.

    כן, השבר גדול. אין ספק. ולאף אחת לא מגיע.

להשאיר תגובה

