במו אזני שמעתי מנהל אומר

"בשביל לטפל במצב צריך לקחת טנק ולהוריד את כולם". במו אזני שמעתי מנהל אומר את זה, במלוא הרצינות. מה נשאר לי להגיד?

3 תגובות to “במו אזני שמעתי מנהל אומר”

  1. יהודית Says:

    מעניין מה הביא אותו למצב שבו חשב שפתרון קיצוני כזה יכול לפתור את הבעיות…

  2. benziv Says:

    בגלל שאני מכירה את המקום, אני חושבת שהעובדה שכל ממזר חושב שם שהוא מלך. אבל, אני איכשהו מרגישה רע עם מילים כל כך חריפות ומפחידות.

    מזכיר לי את הנערים בארה"ב, אלה שמרססים כיתות, ואני תמהה אם זה יכו לעבור למפעלים, ארגונים ומקומות שאנשים באים להתפרנס בהם…

  3. יהודית Says:

    הסוציאציה שלך מובנת
    דברים כאלה נאמרים ממקום גדול מאד של תסכול
    במקרה כזה הייתי רצה לדעת קצת יותר: מה היה שם, מה נעשה, מה לא נעשה, איך זה הדרדר למקום הזה…

להשאיר תגובה

