האוהל האדום של אניטה דיאמנט

התחלתי לקרוא אותו באנגלית, ועזבתי: הצרוף בין אנגלית לתנ"ך לא הסתדר לי. עכשיו חזרתי אליו בעברית ואני נהנית ממנו. בכל לילה לפני השינה, אני קוראת קצת עד שאני נרדמת. מדהים לקרוא על המשפחה. אם אומנם זה נכון פחות או יותר, מוסד המשפחה השתנה מאד מאז ועד היום. אז מה הפלא שהוא ממשיך ומשתנה? כמה אחיות נשואות לאיש אחד ליעקב. מערכות היחסים ביניהם – מעניינות. עוד לא סיימתי ועוד לא הגעתי לאמצע, אבל מזמן לא הרגשתי כל כך מתוחה, ורוצה לדעת את ההמשך. וזה כמובן טוב.

7 תגובות to “האוהל האדום של אניטה דיאמנט”

  1. aharoni Says:

    תנ"ך בשפות זרות הוא ספר דתי. גם בשפת אמי, רוסית. אני לא מבין מה גויים בכלל מוצאים בו.

    תנ"ך בעברית, לעומת זאת, הוא ספר שירה מופלא.

  2. benziv Says:

    תודה שאמרת שתנ"ך הוא שירה. לא חשבתי ממש כך, לא הייתי מודעת, ואני מסכימה איתך.
    אני משתדלת לקרוא שיר כל בוקר, כשאני קמה. עכשיו אני בשיריה של אגי משעול. זה משורר לי את היום.
    מעכשיו אכניס גם את התנ"ך לרשימה הנקראת.

    לגבי שפות זרות – אני לא קוראת בהן, להנאה, אלא רק בענייני עבודה. המשמעות היא שהתנ"ך יוצא מהן בשבילי כמו אבנים קשות.

    אני מניחה שאנשים שקוראים בו, בתרגום, מוצאים בו אכן ספר דתי. כלומר, לא צורת המילה חשובה, לא הצליל, אלא רק מה שהם נדרשים לעשות או מה שהם לומדים. כמו היסטוריה שסיפחו לעצמם.

    נדמה לי שהתבלבלתי…

  3. ענבר שריפט כהן Says:

    הי אתי
    היום סיימתי את הספר… המליצו לי עליו וקצת התרעמתי שזה סוג של רומן רומנטי…ויחד עם זאת קראתי בו עד השעות הקטנות של הלילה והופתעתי – אבל נהנתי. אני לא אגלה לך …אכן הפרפספקיטיבות השונות בהם מתבוננים על התנ"כ ובספר הנוכחי ע"י אישה – דינה – מעניין. התרבות, הסיפורים שלא סופרו או שלא היו, המיתוס … בעבר קראתי את מלאכים ג של יוכי ברנדס ונהנתי מאוד – הסיפור של שאול ודוד דרך פרספקטיבה של הנכד …דרך רעיונות מעולם הפסיכולוגיה – סודות שעוברים בלא מודע מדור לדור.
    לפני ספרים נוספים לקרא – אחד מהם פריכות אורז שעדיין לא מצאתי בחנויות…מניחה שיגע אחרי ההשקה – בהצלחה

  4. benziv Says:

    תודה. מחכה לראות מה יצא מהספר בסוף…

    בעניין פריכיות אורז, הספר אמור להיות בחנויות. כנראה שספרים מסויימים קשים יותר להשגה, כגון ספרים שאינם של סופרים ידועים.
    בחנויות שביקרתי בהן לאחרונה, סטימצקי נתניה, אקדמון של אוניברסיטת חיפה, דיונון במרכז חורב בחיפה, ראיתי גם ראיתי. אמרו לי שהספר חסר בגבעתיים, אבל אין סיבה. צריך לבקש שיזמינו אותו עבורך.

    אם תמשיכי לא למצוא, תוכלי להשיג אותו בהוצאה עצמה, בזול יותר:
    gvanim.dpages.co.il או ב: gvanim.dpages.co.il/aecommerce/c1608/87827.php

  5. יהודית Says:

    נשמע ספר שווה
    אני הזמנתי את הספר שלך באינטנרט
    זה הגיע צ'יק צ'אק

  6. benziv Says:

    נהדר!
    הזמנת דרך ההוצאה?

  7. יהודית Says:

    לא. דרך אחד מאתרי הספרים
    bookme או mybook

להשאיר תגובה

