אז מה מחכה לי היום?

קודם כל – המכללה בראשון.

שיעור ראשון: יעוץ ארגוני בין תרבותי. שיעור שני: יעוץ ארגוני. שניהם לפי גישת הגשטלט. אני מניחה שגוון תתחיל את המפגש היום ברגעים של יוגה. גילינו לאור העולם את היוגיסטית שבה. מרתק. לדעתי היא אפילו נראית אחרת כשהיא מבקשת לנשום. הכל בישיבה. יוצאת ממנה הרכות.

אחר כך תהיה המצגת של הסטודנטיות. ראשונה תהיה ה"נוכחות". איזה יופי. נושא שאני אוהבת במיוחד. נוכחותו של היועץ היא לא רק הסגנון שלו, היא לא רק ההופעה שלו, היא לא מה שהוא לובש. נוכחותו של היועץ מתבטאת ביכולת שלו להביא למערכת הארגונית מה שחסר לה, מה שנחוץ. זאת בהתבסס על מה שהוא. נשמע קצת מורכב, אני יודעת. נראה מה הסטודנטים שלי יבשלו.

אחר כך תהיה הפסקה ואחר כך אוסיף משהו. נראה מה. פנומנולוגיה היא מילת המפתח כאן.

ואחר כך תהיה שוב הפסקה וכיתה אחרת. ונתחיל שוב ביוגה. ונמשיך במצגת אחרת, הפעם בנושא גבולות. ובכל פעם תהייה גם התנסות קטנה. אתמול במייל קיבלתי בקשה של המציגות להתייחס לזה. היה קצת מאוחר מידי, בלילה שלפני. לא?

ואחר כך תהיה הפסקה. ואחר כך מה שצריך, ואחר כך שעת קבלה.

ובערב, בערב ניסע לדליה, שהשיאה את בנה, ונחגוג איתה באירוע חביב. ונשוב הביתה, כדי לנוח ולהתאושש לקראת קבלת נכדתי, שהוריה מתפצלים לשבת: האחד עם אחיה המתחרה בשחייה, והאחרת עם אחיה הצועד בשביל ישראל.

והרי לי טפטופים של יום שישי.  את ריח עוגות השמרים בתנור, ואורות של נרות שבת – אפסנתי מזמן. אולי פעם, כשאתפנה.

תגובה אחת to “אז מה מחכה לי היום?”

  1. יהודית Says:

    נשמע יום מרתק

להשאיר תגובה

