לעבוד עם הבת שלי ב-קו הנחייה

פעם ראשונה. אנחנו עובדות יחד. אני "אימא" של הקבוצה אבל אני גם אימא שלה, באמת ובתמים. אז איך עושים את זה? שאלה טובה מאד, אני אומרת לעצמי, ומנסה.

כן, אני חושבת עליה יותר משאני חושבת על כל אחד או אחת אחרת שאני מנחה איתו/ה. אני יודעת שאני לא רוצה שהיא למשל, תיפגע. ואפשר להיפגע כמנחה. אני מבוגרת יותר, מנוסה יותר. כן, אני גם שומרת עליה יותר. קצת יותר. היא לא חסרת הגנה. היא אישה מקצועית, חכמה. אני יודעת שיש לי שותפה טובה, שאפשר לסמוך עליה. היא גם שומרת עלי. אני מרגישה את זה. יושבת לידי, לעיתים נינוחה יותר לעיתים פחות ועם האנטנות בחוץ. 

כיוון שאנחנו גם עובדות לראשונה יחד, אנחנו גם רוקדות את הטנגו הראשון שלנו בזהירות, הרבה תשומת לב שלא לדרוך על הרגליים, להרגיש את הקצב. כמו עם כל קו – מנחה חדש/ה.

התגובות שונות: יש כאלה שאומרים לי: חנכת אותה. יש כאלה שאומרים לי: איזה אומץ לעבוד עם הבת שלך. יש כאלה שאומרים… כל מיני דברים.

ואילו אני? אני נהנית מהמעשה, אני נהנית מהליווי הצמוד שלנו זו את זו, אני נהנית ממה שנאמר וממה שלא נאמר. איכשהו זאת גם חווית אמהות מועשרת וגם חוויה מקצועית. או אולי חוויה מקצועית מיוחדת ומועשרת וגם חוויה אימהית. ולראשונה אני מרגישה גם שהיא קצת אימא שלי.

2 תגובות to “לעבוד עם הבת שלי ב-קו הנחייה”

  1. גבי Says:

    חשתי ואני חושב שכולנו חשנו את החרדה המהולה בהנאה ,
    שאצלך היא בלטה יחד עם מבט של גאוה ,כשהופעתן
    בהצגה הקצרה במליאה אני חשתי מן שותפות.

  2. benziv Says:

    אני שמחה שזה מה שראית. אחרי כל כך הרבה שנים של עבודה וגם אימהות או אימהות וגם עבודה – זו מחמאה.
    תודה.

להשאיר תגובה

