הגוף שלו שייך לו, ומה עם הגוף שלה?

צביעות, צביעות ועוד צביעות.

נכון. הגוף שלו שייך לו. ומה עם הגוף של התאילנדית, ספק ילדה ספק אישה? האם היא בחרה מה לעשות עם הגוף שלה? האם נמכרה? האם נדחפה?

את הניצול אפשר לבצע גם באנגליה, ואפילו בלונדון.

האם צופית רוצה במקרה שבת שלה או של מי מקרובי משפחתה תעבוד במכון עיסוי כזה?

מה הסיפור שלך, צופית?

התקרנפת?

החברה בעבודה של בן זוגי אומרים שתחטיפי לו בבית. יכול להיות.

אני חושבת שיש כאן הרבה מעבר לזה.

תגים:

2 תגובות to “הגוף שלו שייך לו, ומה עם הגוף שלה?”

  1. שוקי כץ Says:

    היי אתי, אני חושב שאת צודקת. זה כנראה עניין גם של צורת חשיבה וגם כנראה של "דמות ורקע" דיברנו על גראנט ולא על נותנת השרות או על המוסד שבו היא עובדת. אני גם לא חשבתי עליה – מי היא ומה היא? אלא במונחים של "גראנט המסכן, ומה מצפים ממנו שייעשה חודשים רצופים בחו"ל ללא רעייתו החוקית לצידו? שיתאפק? שיאונן? ומה אם גם בארץ הוא הולך למכוני עיסוי? ואולי בידיעתה ובהסכמתה? ואם זה באמת רק עיסוי תאילנדי – האם במכון שהמעסה עובדת משלמים לה כראוי? האם היא שם מרצונה? האם יש לה משפחה שהיא מפרנסת מעבר לים איפה שהוא? ואולי היא בכלל סינית? או אולי בכלל מדובר בגבר מעסה, מאחת הקולוניות הבריטיות לשעבר? היום אנשים הקונים בעיקר בחנויות של "סחר הוגן" שם במוצהר המוצרים מיוצרים היכן שאין ניצול ילדים (אריגת שטיחים, יצוור מוצרים עדינים אחרים) או ניצול בשכר ובתנאי העבודה… וכד'….אני מודה שאני עדיין לא בודק דברים כאלה….אבל כן בודק תוית של מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים. הכל קשור . יש תפישה שאנחנו כאן לנצל כמה שניתן את מי שניתן (משאבים, אנשים , הזדמנויות) ויש המאמינים בזמניות שלנו ובצורך להשתלב , להתכבד ולכבד.
    בקיצור, אני מסכים עם העקרון שלך של אי ניצול – אבל לאו דווקא עם היותה זונה, יכולה הייתה להיות גם באמת מעסה תמימה – מנוצלת.

  2. benziv Says:

    אני מסכימה, אתה מסכים, אבל גרנט הגבר וגרנט האישה – לא מסכימים.

    ושמעתי גם את ניר-שלום-מוזס בדרכי צפונה אתמול, ואני מוכרחה להגיד שגם היא לא מסכימה איתנו. וכנראה שזה נכון לדי הרבה אחרים ואחרות, יפים ויפות וגם פחות.

להשאיר תגובה

