חושבת על הצד השני של המטבע, המשפחה של מוטי אלון

חושבת על המשפחה של מוטי. חושבת הרבה.

יש לו עדיין הורים חיים, יש לו ילדים, יש לו אשה, יש לו אחים/ות. חושבת עליהם.

בוודאי קשה להם.

מילא הוא, אבל האחרים.

איך יוצאים בבוקר שלמחרת החוצה? איך מגיעים לבית הכנסת בשבת?

מתי מתחילים החברים לעזוב? אולי הם כבר עזבו?

מה אומרים לילדים?

מה עושה אשתו?

ולא שוכחת שמנגד עומדים אנשים אחרים, אלה שהתלוננו, שנפגעו.

ומה איתם עצמם?

ומה עם והמשפחות שלהם?

2 תגובות to “חושבת על הצד השני של המטבע, המשפחה של מוטי אלון”

  1. שוקי כץ Says:

    יש לי המון מה להגיד ובעיקר על החברה הלוחצת המאלצת אנשים צעירים לחיות בשקר חיים כפולים. וכשגדלים ואין את האומץ לצאת מהארון הנזק רק הולך ומעמיק. וכך גם השקרים. ראיתי אותם במשך שנים – אנשים דתיים המגיעים למקומות המפגש של הקהילה הגאה לגנוב כמה דקות של אושר ו/או של סיפוק מיני. להיות מסוגלים לראות ולהראות אחרת לשעה או שעתיים או שלוש – ולחזור הביתה אל האישה, או לישיבה. יש אימרה באנגלית (בתרגום חופשי) "עומק מחלתך כעומק סודותיך" ככל שאדם במעמד גבוה יותר נושא סודות מסוג זה – היסורים רבים. החששות, תחושת האשמה, השקרים…עבירה גוררת עבירה…הפחד להתפס…איזו תסבוכת נוראית. אני שמח שהיה לי האומץ לעשות מעשה לפני כשלושים שנה. למותר לציין כי כל חברי ומשפחתי נותרו לצידי באהבה רבה – ורבים מהם פשוט המתינו בכבוד ובסבלנות עד שאהיה בשל לספר מה שהיה ברור ומובן להם זמן רב לפני כן.

  2. benziv Says:

    היי שוקי!
    אני חברה של אחותו של מוטי אלון. שוחחתי איתה. היא מקווה שהכל יהיה בסדר. לא יודעת מה יכול להיות בסדר.

    אני מאד מסכימה איתך לגבי הדברים שכתבת. אני חושבת שזה נורא, להיות הומו דתי, בלי יכולת לחיות כמו שהבן אדם רוצה. התוצאה היא חיים של מרמה. חיים של גנבות קטנות או גדולות.

    אגב, אחד מחברי ללימודים, היה הומו, התחתן, הוליד ילדים. אביו קפץ מאחד הגשרים בחיפה, כשהדברים נודעו בקהילה. וזה נורא מאד. שאב מרגיש שזה כזה אסון, ששווה להתאבד בשבילו. נורא ואיום.

    וללא קשר: אני שואלת את עצמי הרבה שאלות, למשל:

    האם אנחנו עדים לשינוי בקהילה הדתית? יודעי דבר אומרים לי שכן.

    האם אשתו של הרב ידעה? האם סיפר לה? איך ידעה? האם התחתן איתה בתור הומו? מתי הוא ידע? האם זה התאים לשניהם?

    המון שאלות.

    אני כמובן שואלת את עצמי על הילדים שלהם. חמישה ילדים. ממידע על אבא בעל מעמד בחברה שלהם, הוא הופך לאיש נחבט, לכלום בעיני רבים, למוגלה. וזה נורא מאד.

    ובמקרה הספציפי שלו, כיוון שהוא רב, מה עשה בכח הסמכות שלו? האם זו שימשה אותו כשפגשו אותו אנשים צעירים שרוצים אהבה, סקס?

    והשאלה האחרונה הזו קשה כמו האחרות.

    ויש כמובן עוד.

    לגביך, שוקי, אני מנחשת שעברת סבל רב לפני. אני שמחה שאתה גאה, אני שמחה שאתה אבא, ומגיע לך להשיג כל מה שאתה רוצה.

    והלוואי וכל זה היה כבר מזמן: non issue.

להשאיר תגובה

