חווית לקוח, אופטיקה הלפרין פרק ב' והפעם: שרות לקוחות

אם הגעת לפוסט הזה, ולא קראת את הפוסט הקודם, אני ממליצה מאד לנוע קודם כל לשם. עכשיו שכבר היית שם, אפשר להמשיך לקרוא.

יצאתי מה'אופטיקה הלפרין', כשאני לא 'שמחה וטובת לב'. העצב השתלט עלי, כמו שקורה לפעמים אחרי מעשה של הגררות, למשל אחרי אכילה מוגזמת. הרגשה לא טובה: שילמתי הרבה, אני לא מוצאת איפה המבצע שבמבצע, לא מספיק מקצועי, היחס אלי היה כאל ארנק שצדו אותו, והכי גרוע – שנגררתי. לא הייתי פרואקטיבית, הייתי ריאקטיבית. ככה מושכים באף אנשים. ככה משכו אותי. המשכתי ללכת. ונכנסתי למכונית ויצאתי ממגרש החניה. וכמובן שיכולתי לחזור על עקבותי ולבטל מיד. ואולי היה לא נעים, אבל לא היה קורה לי כלום. ואפילו ייתכן שהייתי מרגישה טוב יותר. כמו  שאולי מרגישה בולימית שמקיאה את הארוחה (אני ברוך השם – לא!).

 עוברים כמה ימים, ערימת הדואר הביאה לי הפתעה: לחבר יש מבצע! באופטיקה הלפרין מוכרים משקפיים מולטיפוקל ממש בזול. טוב, ברור מראש שזו כנראה לא אותה הסחורה, אולי העדשות הן לא של טוקאי, אולי המסגרת לא נראית יפה כל כך, אבל מבצע. ואני, אפילו כשאני קונה תפוחים רוצה את הזכות להחליט מה אני בוחרת.

 חזרתי לחנות, אף אחד לא שם עלי. נערת הפיתוי, זו שנפלה עלי כשנכנסתי לחנות, הייתה עסוקה בלצאת מאיזה פלונטר כספי ליד הקופה, אחרת הייתה עסוקה בלמכור לשתי נשים משקפיים ודוד, התרוצץ כעוס למדי, מנסה ללמד את נערת הפיתוי איך מחשבים וכמה זה פשוט, ורק כשאמרה לו: בוא תעשה את זה אתה, ואחרי שהוא אמר לה שהיא לא מקשיבה, נפל לה האסימון. והוא התפנה פיזית אבל לא רגשית.

סליחה, אמרתי, אפשר? אני רוצה לבטל קניה. הוא נגש אלי באי רצון. אמר לי בקצר מאד: אני לא יכול לעשות כלום, תפני לשרות לקוחות. וחוץ מזה עבר יותר מידי זמן ואי אפשר. קראתי לו הצידה, הראתי לו את החוברת. אמרתי לו: הנה, אתה רואה, יש מבצע, ואיך זה שאתם לא יודעים?

מימי ענתה לי בשרות לקוחות, אמרה שיחזרו אלי. מתי? עד סוף היום.

אתם חזרת אלי? גם היא לא… עוד יום עבר, וכבר אמרו לי שמאוחר מידי, אבל עכשיו יש להם זמן.

למחרת צלצלתי שוב. הפעם דיברתי עם חני. היא ביקשה זמן לבדוק וחזרה אלי. התפעלתי. חני חזרה אלי! הייתה לה גם הצעה: כפיצוי – אקבל משקפי שמש חינם בסכום של עד 400 שקל. אבל מי צריך משקפי שמש? מי? אמרתי לה שאחשוב, ואחזור אליה. בנוסף אמרה, המשקפיים כבר יוצרו והם בדרך, 'תקבלי אותם ביום חמישי (אתמול) או שישי (היום)'. אתם קיבלתם? לא גם אני לא. ואני בטוחה שהמשקפיים והעדשות עדיין נוסעות להן על פסי ייצור…

בינתיים עוד לא פניתי לחני, אבל כן פניתי למועצה לצרכנות, ושלחתי טופס. גם הם אמורים לחזור אלי. שלחתי טופס תלונה לחבר, וגם הם יחזרו. חיפשתי גם באינטרנט ומצאתי את כל המבצעים והכמעט מבצעים, וגם כמה תלונות על הרשת. עוזר? לא בטוח.

עכשיו אני מחכה, ואיכשהו נראה לי שהדרך ארוכה לפני. מקווה לסוף טוב.

28 תגובות to “חווית לקוח, אופטיקה הלפרין פרק ב' והפעם: שרות לקוחות”

  1. גבי Says:

    כתבתי בטעות את התגובה בהלפרין הקודם

  2. benziv Says:

    לא נורא, שמחה לראות אותך תמיד!!!

  3. אברהם Says:

    בס"ד

    שלום! שמי אברהם וגם אני נפלתי קורבן לאופטיקה הלפרין
    מכיוון שהצער שניגרם לי אל מול מה שעברת
    רציתי ליצור בעזרתך אפשרות נוספת להחזיר לנו את ההפסד הכספי
    ואת עוגמת הנפש ולצערי אני נאלץ להגיד פה קבל עם ועדה גם כבודי
    וכוונתי לכבוד השם יתברך
    0546477117

  4. benziv Says:

    שלום אברהם!

    מצטערת מאד לקרוא שגם אתה מרגיש רע עם הקנייה.
    בינתיים:
    אני עוד לא הוצאתי את המשקפיים, וכרגע אני מחכה לעזרה מצד ארגון "חבר". בענייניך, אני מאד ממליצה שתפנה ל"מועצה הישראלית לצרכנות" ( טל': 03-6241034 ) ו/או ל"אמון הציבור"(03-5606069), אולי תוכל להיעזר בהם.

    מצטערת שאני לא יכולה להושיע.
    שיהיה לך בהצלחה.

  5. יעל Says:

    איזה בלוג מרשים! ולדאבוני גם מעורר הזדהות.. זה עתה סיימתי לכתוב מכתב תלונה בן 6 עמודים (!) על השירות הבאמת מזעזע שקיבלתי מאותה רשת בדיוק – האם יש איזושהי איפשרות 'לתפוס טרמפ' על אתרך הנהדר כדי לפרסם גם? (לי אין אתר/בלוג משלי)

    תודה מראש!
    ובהצלחה נגד ה'בד גאיז' 🙂
    יעל

  6. benziv Says:

    בהחלט אפשר לתפוס טרמפ, בהחלט!

    בימים הקרובים אדע את סוף הפרשה. הגשתי נגדם תלונה בבית המשפט, וכמובן שאפרסם כאן.

    אשמח לדעת מה את צריכה ממני, כדי לעזור לך.

  7. יעל Says:

    "אפשרות", כמובן 🙂

  8. יעל Says:

    סליחה על הבורות הנוראית.. עולם הבלוגים זר לי לחלוטין עדיין.. כך שמבחינה טכנית אין לי מושג מה האופציות האפשריות (אם בכלל).. אבל הייתי שמחה מאוד שהמכתב שלי יתנוסס לו אי שם ברשת גם כן..

    [על אף, שהוא מ-א-ו-ד ארוך ומפורט, במכוון, הרעיון הוא לתת להנהלת הרשת את תחושת הסיזיפיות שאופפת אותי מרגע שפניתי אליהם בפעם הראשונה.. הייתי רוצה מאוד להעניש את הנהלת החברה – אבל לא קוראים אחרים וחפים מפשע 🙂 ]

  9. benziv Says:

    אם ככה את צריכה לצמצם אותו ולהעביר את עיקרי הדברים. לדעתי אנשים קוראים פחות ופחות. תסתכלי למשל על החדשות: הכותרת צריכה להעביר את העניין העיקרי, למשל: "אופטיקה הלפרין מרמה" או משהו דומה.
    ואחר כך ממש בראשי פרקים.

    אם תכתבי משהו, תקציר, שלא עולה על עמוד או עמוד וחצי, אפרסם אותו.

    אופציה אחרת: אני אראיין אותך ודרך הראיון תמסרי את עיקרי הדברים.

    מה את אומרת על האופציה השנייה?

  10. יעל Says:

    אני משועשעת מהרעיון 🙂 בטח, אפשר לנסות.
    בשניה זו ממש, אני מודה שאני פשוט כל כך מותשת מלכתוב את זה (לקח לי כמה שעות טובות), שהדבר האחרון שאני מצליחה לחשוב עליו כרגע הוא עוד זמן התעסקות עם אופטיקה הלפרין.. את בטח מבינה אותי בעניין הזה 🙂 דבר נוסף הוא, שלדעתי יכול מאוד להיות שהצד החזק בסיפור שלי הוא דווקא מסכת מליוני הפרטים המתישים והסיזיפיות שבדבר – כמובן שאפשר להוציא מזה את כמה הנקודות הכי מעצבנות ולא תקינות; אבל אולי, לתחושתי, זה יחליש בהרבה את 'עצבניות' הפרשייה כולה. לא יודעת, אני סתם חושבת בקול רם (=בכתב) כרגע..
    רוצה שאשלח לך את המכתב שאני עומדת לשגר אליהם מחר? יש לך כוח לקרוא עליהם עוד כמה משפטי שטנה? :))

  11. benziv Says:

    יש מישהי מערוץ 10 שעשויה להיות מעונינת בפרטים שלך.
    ולא, אין לי כח לקרוא עמודים רבים… מספיקות לי העבודות של הסטודנטים שלי….

  12. יעל Says:

    🙂 מובן
    בכיף, אני אשמח להעביר אותו לכל מי שיש לו עניין, זה רק יהיה טוב יותר לכולם.
    לא יודעת אם את זוכרת, פעם לפני שנים היתה לדן מרגלית נדמה לי פינה באיזו תכנית, בה הוא מפרט את סבלותיהם של אנשים שמטורטרים ללא רחם ("אצה-רצה לה גברת כהן…" וכו'); נראה לי שהוא היה עושה מטעמים מהמכתב שלי כרגע..

  13. יעל Says:

    אני משום מה לא מצליחה לשאות עדכונים במייל שלי כשמתקבלת פה תגובה; אם תרצי לשלוח לי לאי-מייל איזושהי כתובת מייל אליה אוכל לשלוח אותו (נניח, ההיא מערוץ 10), אשמח מאוד.
    בהצלחה במשפט!!! אני בטוחה שהם יהיו לטובתך.
    יעל

  14. אנונימי Says:

    שלום רב אני עובדת בחברת הלפרין ויש לי רק דבר אחד לומר שהם רמאים ולוקחים את כספכם המוכרים לא אשמים תחשבו שיש להם מנהלים של מנהלים הם מסתכלים עלינו כמו בהאח הגדול בזכוכית מגדלת שאםלא נמכור ונדחוף נשאר ללא פרנסה המבצעים הם על סחורה שבשוק כבר יותר טוב לקנות

    • אסי Says:

      גם אני עבדתי שם תחת רודן העובדים לא אשמים לצערי חוטפים את הצרחות יש לטפל באחראי הכוחני הרודן השחצן ששינה את שמו ומשפיל וכוחני כלפי יהודים ובמיוחד כלפי נשים למי שעבדה מבינה מי זה .

  15. benziv Says:

    תודה על שאת תומכת בי בדבריך.

    אני מאחלת לך למצוא מקום עבודה שאת אוהבת. אני יודעת שזה לא פשוט בכלל, אבל חשוב לנסות.

    ואני יודעת שהבעיה תמיד מתחילה מלמעלה.

  16. אופטיקה הלפרין בבית המשפט – הסוף? « החיים בארגונים Says:

    […] https://benziv.wordpress.com/2010/03/05/%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%9… […]

  17. leashv Says:

    לצערי לא קראתי אינפורמציה לפני הקניה ואני לא מצליחה ליצור קשר עם ש/רות לקוחות מה עושים

  18. benziv Says:

    תפני שוב ושוב, מציעה לך להוציא מכתב רשום ובו תאמרי את מה שאת רוצה. תשמרי את ההעתק של המכתב. ייתכן שגם את תצטרכי להגיע לבית משפט. שיהיה בהצלחה. אם את צריכה עוד עזרה – בשמחה.

  19. אסי Says:

    מעצבן חוסר צדק אם יש חוסר צדק ופחד בקרב כל העבודים כמעט מאחראי מפחיד או ממנהל אז ושלא נדבר על שירות לקוחות עצוב.ומעצבן שדווקא שחשבת לתומך שאנשים יראי השם לא ירמו או יעשו עוול אבל עם הערבי הכוחני ששולט ברשת אולי הידיים שלהם קשורות אני כבר לא יודעת מה לומר.דווקא עשב שוטה אחד יכול להרוס כוונות לעסק כשר.אולי הכי טוב כמו לעשות לך רב לעשות לך אופטימטריסט ובעל חנות שאתה תאמין בו והוא יאמין בך.ולצערי הרשתות משתלטות אבל יש טובים יש רעים רוב מי שמתעשר ממבצעים מוזרים זה קצת מוזר.מקווה שהכל יפתר בצורה צודקת גם לע ניגרם עוול גדול כעובדת כלקוחה מאדם שהאמין באנשים ללא קשר לדת גזע ומין.וטעיתי.

  20. benziv Says:

    לאסי!
    בית המשפט כבר קבע: אופטיקה הלפרין החזירו לי את הכסף ועוד שילמו קנס. יהודים או ערבים – לא חשוב. מה שחשוב הוא לא לרמות את הלקוח.

  21. אלפרד Says:

    ביום 11/12/2014 קבלתי הודעתכם בסמס לפלפון על מבצע יומי מיוחד הנחה של 66% באופטיקה הלפרין על מוצרי החנות.
    אני משתמש במשקפי ראיה במיוחד בנהיגה, משקפים אותם קניתי לפני כחצי שנה אצל אופטיקאי בבית שאן – ללא מבצע מיוחד – ובמחיר 440 ₪.
    המבצע שהצעתם, נשמע מעניין, טוב שיהיה לי ברכב זוג משקפיים רזרבי.
    הייתי בחנות של אופטיקה הלפרין בבית שאן (מרכז קניות צים סנטר), הראיתי את הזוג הקיים ובקשתי מהמוכרת זוג דומה (מסגרת פשוטה ודומה ועדשות זהות) הסברתי שזה מיועד לזוג משקפיים רזרבי ואיני מתכוון להשקעה גדולה.
    היא הציעה לי מסגרת ועדשות, וכששאלתי למחיר וציינתי שיש לי הכרטיס של שופרסל ואהיה זכאי להנחה של 66%, היא נקבה במחיר של 546 ₪.
    נבהלתי וברחתי…. (ללא מבצע קניתי משקפים ב – 440 ₪, עם הנחה של 66% התבקשתי לשלם 546 ₪ ???? )
    אין לי בעיה עם אופטיקה הלפרין: המוצר אכן בסיסי – המחיר אינו בסיסי
    (מישהו צריך לממן את הקמפיין הנוראי)

  22. benziv Says:

    זה מכתב שכתבת להם?
    אני לא אופטיקה הלפרין…

  23. matatiahu Says:

    גם אני נחשפתי היום לפנים האמיתיות של רשת הלפרין, אומנם רכשתי משקפיים לפני שנתיים מסוג מולטיפוקל באלפיים שקל וכעת נשברה אחת הזרועות.נכון שכבר אין אחריות על המוצר, אבל בקשתי רק להחליף / לתקן את המשקפיים אפילו על חשבוני. והתשובה היבשה היתה : "אין לנו חלקי חילוף" – עליך לרכוש משקפיים חדשות !
    ל מ ה ???? ( אם התפוצץ גלגל במכונית – צריך להחליף את המכונית כולה ? ) המנהלת מירי.בשרות לקוחות ענתה לי "שזה הנוהל".
    לסיכום : החברה הדרדרה ,היחס על הפנים !

  24. benziv Says:

    לא יודעת מתי היתה טובה… אני לא נכנסת לשם. רואה מידי פעם את הפרסומות הצעקניות ויודעת שזה מייצג אותם.

  25. אבי Says:

    עברו 6 שנים ולא השתנה כלום. גם אותי עקצו. כל מי שדיברתי איתו משקר בלי למצמץ. החברה הכי גרועה שנתקלתי עד היום . זאת חברת פח אשפה, לא להתקרב!!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: