עג'מי: שמונה נקודות על מצב הרוח שלי אחרי

א. גאה ביכולת הקולנועית, המשחק המצוין של רוב השחקנים, ובבשלות שלו.

ב. עצובה שיש בתסריט כל כך הרבה אמת.

ג. שמחה שאני לא גרה ביפו.

ד. לא נראה לי שיהיה קל גם בהמשך לחיות בארץ הזו, כשהכל כל כך רותח.

ה. מתקיימת במקומות שונים מעבדה חופשית למפגשי תרבויות. יפו היא רק דוגמא אחת.

ו. מסובך.

ז. סיפור על עוני, נחשלות, הינעלות.

ח. אין יפואים שמחים.

2 תגובות to “עג'מי: שמונה נקודות על מצב הרוח שלי אחרי”

  1. גבי Says:

    תמיד תמצאי אנשים שמחים,גם ביפו.
    אם אני לא צודק ,
    צריך לזרוק את כל כתבי פרוייד ושאר הפסיכולוגים-לפח.

  2. benziv Says:

    היום הייתי שם, בענייני עבודה. ביקרתי בבית מאד שמח. ממול היה בית מאד לא שמח. שני אחים, ערבים, שממש בנו סביבם ו"חנקו" אותם. בסופו של דבר הם ימכרו, בין השאר בגלל המחיר. הם יזוזו לכיוון בת ים, עד שהמחירים יעלו גם שם…

להשאיר תגובה

