הבוקר שאחרי קורס הפרישה

הנה, בן זוגי מעיר אותי כדרכו ונותן לי את העיתון, כדי שאקרא בו. אחר כך, כשיסיים את משימות הבוקר שלו, יצא לדרכו ואתן לו את העיתון. כך מידי יום במשך שנים רבות.

והפעם מתנהלת לה שיחה קטנה:

– איך אתה הבוקר? 

– לא בא לי לקום בחמש, הייתי מעדיף לקום בשבע, לא בא לי ללכת לעבודה.

– אז הסדנאות עבדו עליך?

– כן, נדמה לי שאני כבר בראש של פרישה…

ונפרדנו. והוא, בראש של פרישה, עומד להגיע בעוד זמן קצר  אל מה שהיה מקומו הטבעי במשך שנים, לעשות את מה שצריך, לצאת לחופשת פסח, לעבוד עוד קצת, ולפרוש.

ימים חדשים.

2 תגובות to “הבוקר שאחרי קורס הפרישה”

  1. גבי Says:

    תתחילי לתכנן טיולים בעולם,
    כל המקומות שרצית להיות ולא היית.

  2. benziv Says:

    לא מתאים לנו…

    אני אישה עובדת וכותבת, שרל רוצה ללמד ילדים ברידג', בבתי ספר. אולי לעבוד קצת. נראה.

להשאיר תגובה

