אופטיקה הלפרין ואמון הציבור, פרק ד'

הנה, שינוי חיובי מבחינתי.

תלונה שהגשתי באמצעות אמון הציבור נענתה מיד במכתב שנשלח לאופטיקה הלפרין. שמחתי מאד, ואני מודה לאמון הציבור שהרימו את הכפפה.

בין השאר נכתב במכתב:

הנכם מתבקשים לתת מענה ענייני בכתב לתלונה תוך התייחסות מפורטת לנטען בה וזאת תוך עשרה ימים מיום מכתב זה. תשובה שאינה עניינית אינה בבחינת מענה. תשובה בכתב ו/או בכל ברור אחר – נא להפנות לשרה פנחסוב, אחראית טיפול בתלונות.
 
6. לידיעתך, הטיפול בתלונה מבוצע ומתועד באמצעות מערכת מידע ייחודית שפותחה על ידי הארגון לטיפול בתלונות וניתוח דפוסים העולים מהן. המידע הנאסף בארגון ממקורות מידע שונים, על התנהלות צרכנית של עסקים, לרבות תלונות ומענה להן, מעובד ומנותח כאשר דוחות על עסקים בהם מתגלים דפוסי ליקוי עקרוניים מפורסמים לציבור. יובהר כי העדר מענה ענייני לתלונה כאמור לעיל נקלט במערכת כדפוס ליקוי.
 
7. במקרה של דפוסי ליקוי שאינם מתוקנים לפי שיקול דעת אמון הציבור, מועברים הדוחות בצירוף המלצות לממונה על הגנת הצרכן, למשרדי ממשלה, לוועדות כנסת, לציבור וכו'.
 
8. לנוחיותכם, ניתן לתת מענה לתלונה בצורה מקוונת (online):
 
9. בנוסף, ניתן לטפל במספר תלונות ולהתקשר עם אמון הציבור באופן יעיל באמצעות ממשק אלקטרוני המחבר את העסק למערכת התלונות. להצטרפות לממשק ללא תשלום אנא פנה לח"מ.

2 תגובות to “אופטיקה הלפרין ואמון הציבור, פרק ד'”

  1. שוקי כץ Says:

    אכן דבר דבור על אופניו. נותן תחושה של עשייה נמרצת. אני , בכל אופן, לא אכנס יותר לרכוש שום כלום בחנויות אופטיקה הלפרין….למדתי מנסיונך וגם זה משהו כיום..

  2. benziv Says:

    אני מאד שמחה.
    אני חושבת כמה טוב לקנות בחנות בוטיק נחמדה (פעם לא קראו לה ככה, כמובן), ששם מצוי/ה אופטיקאי/ת מוסמך/ת (ממה שקראתי באינטרנט, וממה שחויתי, לא כולם כאלה, במיוחד לא באופטיקה הלפרין), שהשרות הוא לא במסות, אלא ב-1:1, שאתה מדבר כל יום עם אותם אנשים. ואכפת להם שתחזור. מאד אכפת להם.

    כאלה שלא שוגים, כי הם מקצועיים. לא רק באופטיקה אלא גם ביחס לאנשים.

    ואני גם גאה מאד שיש גוף כמו אמון הציבור.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: