חויית לקוח: אופטיקה הלפרין, פרק נוסף, והפעם שיחה עם ברכה

השעה 12:41. זה עתה סיימתי שיחה עם ברכה.  לפני ימים ספורים שוחחתי איתה, אחרי שכבר דברתי קודם לכן עם מימי ועם חני. היא אמרה שתחזור באותו יום או שחני תחזור והיא כמובן לא חזרה. עברו כמה ימים. הפעם ברכה היא זו שרוצה לדבר איתי. היא מספרת לי שוב את הסצנה האחרונה: אני נכנסת לחנות, הזמנתי א' וקיבלתי ב'. נכון. ויש לה הצעה.

אני לא רוצה הצעה. אני רוצה את הכסף שלי בחזרה. היא מבטיחה לי במהלך השיחה שלא אקבל את הכסף חזרה.

אני שומעת.

אני מבטיחה לה שאעשה את כל מה שאני יכולה כדי לקבל את הכסף חזרה, וחבל, "חבל שתכינו זוג משקפיים נוסף, חבל על הכסף שלכם. מה שאני רוצה היום – רק את הכסף שלי חזרה". אני מודה לה אפילו לבסוף שחזרה אלי אחרי כמה ימים (הקו שלי עמוס כל כך? המייל סתום?), ומבקשת את סליחתה  שאני לא רוצה להיות יותר לקוחה.

נדמה לי שלא הרשמתי אותה…  ובכל זאת אני רוצה לבקש סליחה גם מעצמי, אני רוצה לסלוח לעצמי על הטעות שבכניסה לחנות. לאופטיקה הלפרין אני מבטיחה לסלוח כשיחזירו את הכסף. מקווה שיקרה לפני יום כיפור.

5 תגובות to “חויית לקוח: אופטיקה הלפרין, פרק נוסף, והפעם שיחה עם ברכה”

  1. שושי Says:

    לפני כמה שנים קניתי שם משקפי שמש שהתקלפו תוך שבועיים. נדמה לי שהם הציעו לי זוג נוסף כזה במקומו וסירבתי, כי הרי כבר ידעתי שזאת סחורה גרועה במיוחד. לא מצאתי זוג אחר שמצא חן בעיני ולזכות אותי הם סירבו.

  2. benziv Says:

    מבינה ומצטערת בשבילך. אני מניחה שלא חזרתם אליהם מאז.

    האם ניסית לפנות לעזרה?

  3. benziv Says:

    ועוד משהו, שושי, אני כמובן מצטערת גם בשביל עצמי.

    ואני חושבת לעצמי שאם את וגם אני ואני מניחה שאחרים נפגעו – איך זה שהם ממשיכים?

  4. שושי Says:

    לא ברור. אולי המחירים שלהם נמוכים (פעם הם היו) והלקוחות מתייחסים לרכישה כמו להימור.
    לפחות עכשיו סיפרנו.

  5. benziv Says:

    מקווה שזה משפיע…

להשאיר תגובה

