לסייע ולהסתיע 2 – אני מול אופטיקה הלפרין

מאמון הציבור העבירו לי את המכתב של אופטיקה הלפרין, אחרי שביקשתי מהם סיוע. התחושה המיידית שלי הייתה של חוסר אונים. היה ברור מלכתחילה שאני נכנסת למאבק מול ענקים. כרגע, אני מתלבטת לגבי ההמשך: האם יש עוד תקווה מאמון הציבור? האם אכן יוכלו לסייע? האם לפנות לעו"ד? אשמח מאד לקבל רעיונות להמשך המלחמה. בשבילי זה קרב אחד נוסף.

להלן התגובה הצינית (ששוכחת מה שנח לשכוח: איך לא הייתה התנצלות לאורך כל הדרך, איך קיבלתי מידע לא נכון, איך ביקשתי לבטל ואיך טרטרו אותי עד לקבלת הסחורה הלא נכונה כשבמהלך כל הדרך אני מבקשת לשחרר אותי מעולם):

"הגברת הגיעה לחנות וביצעה עיסקה כוללת של 2 זוגות מולטי פוקל : אחד רגיל ואחד שמש . משקף המולטי הרגיל – בסדר !!! במשקף שמש המולטי – לא ביצעו עדשה בדרוג כמו שבקשה ושלמה . התנצלנו בפני הגברת ע"כ , הבטחנו לבצע עבודה חוזרת בשיא המהירות ואף לפצות אותה על עגמת נפש שנגרמה במשקפי שמש יקרות !! אבל הגברת לא מוכנה לשמוע ע"כ . מתעקשת בגלל הטעות הזו לבטל עסקה .גם אם קרתה טעות ניתן לתקן ובמיוחד שהוצענו לה גם פיצוי ע"כ . בכול אופן את העסקה לא נוכל לבטל במקרה דנן . נ"ב – לגבי ההנחה של "חבר" העניין בטיפול , ואת כל אחוזי ההנחה שמגיעים לה – תקבל !"

כתיבת תגובה