חצופים, מזל שיש אופציה לתביעה משפטית

מה הבעיה לשקר? אין בעיה נכון?  

להלן מה שכתבו מאופטיקה הלפרין לאמון הציבור:

"מענה לתלונת גב' אתי בן זיו (מס' 2)
א. בעת ביצוע העסקה הלקוחה לא בררה עם הסניף האם יש מבצע מיוחד של חבר
ב. אחרי שבועיים הלקוחה חוזרת לשרות לקוחות ומבקשת לבטל עסקה
ג. יש תקנון – מאוד ברור- בחנות המודיע שביטול עסקה של מולטי פוקל מתבצע תוך 24 ש"ע בלבד
ד. הלקוחה התקשרה מס' פעמים עד שהיה מענה בשרות הלקוחות שלנו
ה. ואכן מכיוון שכבר עברו שבועיים מעת הרכישה , העבודה היתה כבר בביצוע
ו . ו-ז. המשקפיים היו מוכנים בסניף
ח. זוג אחד אכן הגיע בסדר , זוג שני היה חוסר הבנה במקום עדשה מדוגרת למשקפי שמש ביצעו עדשה לא מדורגת
ט. הלקוחה ביקשה לבטל את העסקה בעקבות זאת .
י. הגיעה לשרות לקוחות
יא. בשרות לקוחות אמרנו ללקוחה שהטעות שארעה ניתנת לתיקון – ותבוצע עבודה חוזרת .

נוסיף ע"כ שהוצע ללקוחה פיצוי בצורת משקפי שמש יקרות

י"ב . שאר הקורות מעת הרכישה – לא קשורים לעניין שעליו דובר לעי"ל .

נסיים ונאמר שלא נוכל לבטל את העסקה ,בכול אופן נשמח לעמוד לשרותה בכול עת."

6 תגובות to “חצופים, מזל שיש אופציה לתביעה משפטית”

  1. גבי Says:

    אתי סעיף א' יכול להיות מלכודת . במיוחד אם לא הודעת להם שאת קשורה לחבר

  2. benziv Says:

    בוודאי שהודעתי להם. לא רק שהודעתי, אלא ששאלתי הם יש מבצע של חבר. פעמיים. זה שקר גס. הם שקרנים.

    ולא רק זה אלא שנתתי להם כרטיס של חבר לשלם בו.

    החיסרון: אני לא הולכת לחנויות עם טייפ…

    ביום שאצטרך לעשות זאת אתפוס כנראה מישהו שיהיה גם עד…

    בינתיים גם חבר מטפלת העניין. פניתי אליהם מיד.

  3. רות Says:

    נזכרתי בסיפורך הבלתי גמור באופטיקה הלפרין כשנתקלתי היום בעלילה מקבילה של אופטיקנה.

    פשוט ארגונים מעציבים…
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3892977,00.html

    ואשמח לקרוא איך נגמר הסיפור עם הלפרין.

    רות

  4. benziv Says:

    היי רות!
    הסיפור עדיין לא נגמר, לא הוצאתי את המשקפיים. אני מבטיחה לכתוב את ההמשך. מה אגיד לך? אם אנחנו, הצרכניות וכמובן הצרכנים – לא נעשה משהו אקטיבי לשינוי – הוא לא יגיע. איך נעשה? מתי? זה כבר תלוי בנו. את רוצה שנעשה משהו ביחד?

    לפני ימים ספורים גיליתי שמוכרים את כל הסחורה בחנות בכ60% הנחה. כלומר, גם המשקפיים שלי, שוות הרבה פחות. מלכתחילה…

  5. רות Says:

    אני מאמינה שהצפת המידע בכל מקום אפשרי, משיחות סלון ועד תקשורת רבתי יכולה לעשות המון ומה שלא פחות חשוב: להכות אותם בקופות. פשוט לא להיכנס, לא לקנות, לא לחשוב אפילו, כפי שכתבת בעבר בנושא זה: לחזור לאופטיקאים שיודעים לתת שרות.

    ולגבי הנחת 60% – בכל יום עצמאות הם נותנים הנחה בהתאם לשנות המדינה. הפעם זה היה 62%, מעניין מה יהיה בשנות ה-90 למדינה…

    וכמו תמיד, הנחה היא דבר יחסי. אנחה… מתברר שזה כבר סיפור אחר.

  6. benziv Says:

    לא ידעתי לגבי ההנחה שקשורה לגילה של המדינה, מעניין מאד!

    לגבי השאר – די קשה לארגן אנשים.

    הלוואי והתוצאה של חילופי המיילים ביני ובינך תביא לתוצאה שאת מדברת עליה. קשה לי להאמין. כמובן שכתבה בטלויזיה הייתה מוסיפה, כמו גם כתבה בעיתון, אבל במדינת ישראל יש חדשות רבות, ורובן חשובות יותר. אין מה לעשות. אנחנו לא במקום בולט בסדר העדיפות.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: