היום שלפני ערב החג

צועדת על הכביש המוביל לדרום הכי דרומי של נתניה, הים מימיני. אחר כך כשאסתובב – יעבור לשמאלי. חמים. עוד קצת שקט, לפני שמחר אנחנו שוב בחגיגה של ערב חג ומחרתיים בחגיגת חג.

מחר אני מתארחת, כנראה (אלא אם תכריע אותי האלרגיה/וירוס). יהיה הרבה אוכל, יותר מידי אוכל. ויש הזדמנות לראות: מי הזדקן? מי נראה פחות טוב? מי נראה יותר טוב?

 מחרתיים אני מארחת, יהיה אוכל, וקרוב לוודאי שגם כאן יהיה יותר מידי. האורחים שלי הם צעירים. השאלות הנ"ל ישאלו באופן חלקי בלבד…

ובינתיים: אלה יורים קסאמים ואלה מגיבים, העיראקים עובדים ומתעלמים, התאונות בדרכים נמשכות.

ואני מחכה לשגרה.

4 תגובות to “היום שלפני ערב החג”

  1. yairdk Says:

    אתי, מצאתי אותך באתר גרייפס. אתר חדש בשבילי.
    חג שמח,
    יאיר דקל

  2. benziv Says:

    חג שמח! ד"ש למרים.

  3. שוקי כץ Says:

    אתי אתי..אני קורא כל פוסט שלך ונהנה. רואה בעיני את מה שאת מספרת עליו, שומע את הקולות וזה כל כך מהנה.

  4. benziv Says:

    תודה שוקילה. אוהבת לקרוא גם את שלך, ויודעת שגם אם יתמהמה, בוא יבוא.

להשאיר תגובה

