אני כמו נשר באחוזת פולג

החלטתי לנסות את מכון הכושר של אחוזת פולג, נמאס לי מהמכון של וינגיט. הגעתי אתמול ובכך פתחתי ניסיון של חודש.

כיוון שהגעתי מוקדם, ישבתי על ספסל וקראתי את ספרו החדש והאחרון של אפלפלד: האיש שלא פסק לישון. מידי פעם עוברים אנשים. מברכים בבוקר טוב (שכחתי כבר כמה זה פשוט ונחמד), מישהי שואלת מה אני קוראת ומספרת לי שהיא קוראת עכשיו את מאיר שלו (הדבר היה ככה), מישהו שואל אותי אם אני דיירת או מנויה.

ואז מגיע המורה (ליילו), אני מציגה את עצמי, והשיעור מתחיל. קודם חימום הוא אומר, למי שבמקרה התחיל מהיום. הידיים מונפות, אני כמו נשר, לפעמים יש לי כדור… מבט סביב אומר לי שאני לא הכי צעירה. אנשים מגיעים למקום גם מהמושבים מסביב. זה טוב. קצת הומור. עומדים בלוחות זמנים. אנשים מתנועעים. אני מעתיקה מאישה יפה שנמצאת בשורה הקדמית. לבנת שיער, כולה. איזה כיף. מן החלון הגדול שדות וגגות אדומים. רצפת פרקט יפה. אור נעים. למורה יש אסיסטנטית. גם היא מתעמלת. אפשר להעתיק גם ממנה.

בסוף השיעור, אומר המורה משהו שאני לא מבינה, שמתחיל במילים "לגבי המקרה ביום חמישי שעבר…" כולם עומדים , נראה לי שמדובר בדום. אני כבר מתחילה להבין.

ביציאה אני  שומעת שאנשים מדברים על אסתי, שבבוקר עוד ספרו לה בדיחות, שחושבים עליה כל הזמן ועוד. אם יש סיכון בהתעמלות במכון כושר של מרכז לאוכלוסיה מבוגרת, זה כנראה הסיכון הזה. אבל הוא קיים בכל מקום, אומר לי קול שני. נכון. אני לא נבהלת מאד. רק קצת. בסוף מסתבר שהיא נהרגה בצמת, בתאונה טפשית. היא הייתה חברה בקבוצה.

הייתי נשארת לשיעור נוסף, אבל יש לי פגישה. אני אורזת את עצמי.

אגיע מחר מוקדם להליכה, ואחר כך לשיעור פלדנקרייז. יש לי בוקר ויום ארוך לפני. כדאי למהר.

2 תגובות to “אני כמו נשר באחוזת פולג”

  1. גבי Says:

    אתי את לא מתחילה עם הזיקנה מוקדם מידי?
    לי ,לגבי עצמי,זה נראה מוקדם מידי,
    ואני מבוגר יותר,בלי מה שעברת-
    אבל מועד יותר בגלל המשקל.

  2. benziv Says:

    אולי…
    הזקנה זה גם כבוד, והדר. בכל אופן במקום שאני מתעמלת. והמורים מהשורה הראשונה. ואני אוהבת מאד להתפנק!!

להשאיר תגובה

