סמרטוטר, בזבל המקומי

שעה: 06:10.

כישורים: יכולת התמדה, תנועתיות קלה, יכולת לחיות בשוליים, יודע שלא להישיר מבט.

מבנה: גבוה, רזה.

גיל: בין 30-40.

חברתי נרדמה, השעון המעורר צלצל אבל היא חזרה לישון. המשמעות: אני מחכה בלי לדעת, למטה, לא רחוק מהזבל.

בינתיים, רוחש חדר הזבל של הרב קומות פעילות:

איש גבוה, רזה, מחפש בכל עגלת זבל ירוקה בנפרד. בחוץ מחכות לו שקיות שאותן מילא בחפצים שמצא. אני רואה בגדים, אני רואה מקל ארוך. לא מתקרבת לראות יותר.

רגע לפני שחברתי יורדת, כעשר דקות אחרי שהגעתי, הוא יוצא.

אני רואה צעדים ארוכים. כובע. יש לו שעון על יד שמאל.

חושבת:

אולי מהשטחים? אולי מאחת השכונות? בטוח שאין לו אפילו משכורת מינימום. יזם. מתפרנס ממה שמוצא. איזה חיים ויולי עוד לוהט עליו בדרכים.

את חברתו, שנראית כמו עולה חדשה, מצאתי יוצאת מהבית שלי. גם עליה היו שקיות. היא ברכה אותי בשלום. הוא לא הישיר מבט.

מעניין אותי אלמנט הבחירה בחייו.

ועוד כמה דברים.

אני מתפנה. מתכוננת ליום עבודה, ספורט ונכדה.

חיים אחרים.

להשאיר תגובה

