איך נשב? – שאלה פשוטה שהתחילה מסע של מחשבה

פעמים רבות הייתה לי התערבות כזו: איך נשב?

אין בה שום דבר מיוחד.. כמעט. אלא שבאותו המפגש, שהתרחש לפני שנתיים, היא התחילה דרך שנמשכת עד היום, של סופרויז'ן שאני נותנת לשניים.

אתמול, בכנס איפ"א, הבאתי את עיקרי הדברים שיכולתי לארגן, אחרי מסע של חשיבה.

הדגש היה על כמה מושגים: גבולות, בניית יחידת עבודה, מעגל התנסות.

את האחרון – לא הספקתי.

סגרנו יחידת עבודה אחת.

והיה מוצלח מאד.

הרגשתי ש"תינוקות"  יעוציים מתפתחים לאט. התינוק הזה שלי, שקשור בסופרויז'ן – מאפשר לי להעמיק במיקרו של המיקרו.

במהלך המפגש בוצע ניסוי קטן: ניסוי הכיסאות.

חברי הקבוצה נתבקשו לעצב את הסדר הנכון של הכסאות עליהם יושב סופרוייזור שנותן סופרויז'ן לזוג שעובד בקו.

היה מגוון של סידורים, מגוון של תגובות.

אהבתי כל רגע. הרגשתי שבאותו הרגע היה מיצוי של הרבה מההשקעה שלי במשך שנים.

הגשטלט – מקור לא אכזב לחשיבה יצירתית.

אין כמו לעסוק במקצוע שהוא גם תחביב. כיף גדול!

3 תגובות to “איך נשב? – שאלה פשוטה שהתחילה מסע של מחשבה”

  1. שוקי כץ Says:

    שתזכי להוסיף חוויות כאלה עוד שנים רבות – ושתמשיכי לחלוק אותן עימנו….

  2. benziv Says:

    איפה היית? חבר שלי! חשבתי שתבוא…

    ותודה על האיחולים.

    מקווה.

  3. שוקי כץ Says:

    מאד רציתי להגיע ולא התאפשר לי….

להשאיר תגובה

