סיני אחד, בלי כינור גדול, עמד בתור

בוקר ב"טיב טעם". מה שלא הספקתי אתמול אני משלימה היום. לא הרבה חסר, ובוודאי פחות מעשרה פריטים. אני עומדת בתור רגיל, והסיני עומד בתור של עשרת הפריטים. אומרים לו לזוז. מסתכלים בו בעיניים קמות. אומרים שיש לו יותר מידי. סופרים. אישה אחת נדחפת לפניו. שתי חלות ביד. מה יש לו להגיד? היא גם אומרת לאישה שאחריו שתעבור קדימה כי זאת קופה אקספרס. סיני לא מבין ולא מתרעם. איש כבד גוף אומר לו שיש לו יותר מ10, שואל אם הוא מבין עברית וההוא עונה במנוד ראש של כן ולא בו זמנית. האיש מראה לו על התור שלי. הוא נעמד מאחרי. מגיעה אישה ושואלת את בן זוגה "מה הוא נדחף?" אני אומרת: "דוחפים אותו מפה ומשם. הוא הבין שהוא צריך לעמוד כאן". "תודה גברת" אומרת האשה, בלונדינית, רזה ומעירה, שמץ של מבטא רוסי בדבריה. בלעג כמובן. בלעג.

למדתי היום עוד פרק באי נימוס, אי אהבת אדם ואי קבלת הזר.

2 תגובות to “סיני אחד, בלי כינור גדול, עמד בתור”

  1. ורדה בר שמאי Says:

    הי אתי,למקרא מה שכתבת על הסיני ב"טיב טעם":
    אתמול נכנסתי ל"רמי לוי". זה סופר זול במיוחד וזה טפשי להכנס לשם ביום ששי ב-11 בבוקר.
    לא מצאתי מה שחיפשתי אבל לא יכולתי לעמוד בפיתוי המחיר הזול ולקחתי 2 פריטים.
    נגשתי לקופה קיצונית, בתקווה שתהיה קופת אקספרס, אבל ב"רמי לוי" אין קופות אקספרס (כי איש לא קונה שם שני פריטים).
    כהרגלי, שאלתי מי אחרון בתור וגבר בגילי בערך ענה בפנים חמוצות, אני. הכרזתי, אני אחריך, והתכוננתי בסבלנות לחכות כחצי שעה. לא מהרתי.
    האיש הציץ בי (כנראה) ואז פנה ואמר, תבקשי שיוותרו לך, יש לך רק שני דברים.
    אני לא ממהרת, אמרתי, וזה לא תרופות, אחכה עד שיגיע תורי.
    לאחר שהקונה בקופה סיים את עניניו והתור התקדם, אמר הגבר שלפני, תכנסי לפני, יש לך 2 דברים, הודיתי לו והתקדמתי ואז הוא פנה לאיש שהיה לפני ואמר לו: תוותר לה יש לה רק 2 דברים וההוא ויתר. הודיתי לשניהם ונהניתי מההתחשבות.

  2. benziv Says:

    ורדה מתוקה!
    איזה כיף שאת כאן!

    אז ככה: את אישה, את מכירה את כללי המשחק, את סבלנית, את לא שונאת זרים, ואת מנומסת. בטוח שהיית מעבירה את הסיני קדימה.

להשאיר תגובה

