אשתו של גלנט, לו אני במקומה

לו אני במקומה של אשתו של גלנט, לא הייתי אוהבת את מה שעלה היום בערוץ אחד.

גם לא הייתי אוהבת להיות גם במלחמה וגם לבד.

ולא הייתי אוהבת להיות חולה, בלי בעלי לצידי.

אבל אשתו של גלנט – לא בוחרת את כל חלקי חייה.

ואולי כבר התרגלה.

ואולי אפילו היעדרו של בעלה הוא עובדה קבועה שמתקיימת בצד נוכחותו המזדמנת.

מידי פעם.

מי אמר שהחיים פשוטים?

והיא גיבורה.

רק שתהיה בריאה.

4 תגובות to “אשתו של גלנט, לו אני במקומה”

  1. יהודית Says:

    אני מניחה שחייהן של נשות הקצינים הבכירים, נראים אחרת..
    הרבה לבד
    גם כשצריך להתמודד עם קושי כזה של מחלה קשה

  2. benziv Says:

    נכון. זה כמו להיות חד הורית. עובדה…

  3. שוקי כץ Says:

    …זה כאילו שמצפים ממך גם להיות לבד, גם לקבל את זה בגבורה וגם לשמור פאסון – כאילו שזה המצב הטבעי ביותר….. מזל שיש להם גם שני זוגות אנשי קבע בכירים מספיק, קרובים מספיק ושפויים מספיק – שהוציאו את יואב לשעתיים לארוחה.

    ובינתיים אנחנו (מאיר ואני) לבד…שלולו והילדים מבלים נפלא בארה"ב – ואנחנו מתראים איתם מידי יום בסקייפי. חצי השבוע הראשון עובר על מאיר ועלי במחלה….מעניין – שנינו עם שפעת וחום…..

  4. benziv Says:

    הלכה המשפחה – התמוטטתם?

    מקווה שמצב הרוח בסדר למרות המרחק.

    ובעניין הקצינים השפויים: נכון, מזל שיש כאלה. כנראה חברים טובים.

להשאיר תגובה

