שיחה עם זרה בבריכה, 11:30, שבת

– הם כאלה נחמדים, בני השנתיים,

-נכון, הבעיה היא שזה עובר ומה שנשאר – זה אנחנו,

– הבעיה היותר גדולה שהורים היום כמעט לא מגדלים את הילדים, אין להם זמן.

-נכון מאד, למרות שהבנות שלי מקדישות זמן לילדים, אבל בגדול, זה נכון מאד.

– שומדבר טוב לא יכול לצאת מזה… במקומות עבודה, אם לא רוצים לעבוד לפי התנאים שלהם, לא צריך. יש עוד שמחכים לעבודה.

– הארגונים אכזריים היום לעובדיהם.

– כן, בעלי עבד באלביט, והיה יוצא בבוקר מוקדם וחוזר בלילה, אני יודעת איך זה, והיום כולם עובדים ככה.

– לא נתקן את העולם, נכון? אולי הקטנים בני השנתיים יעשו את זה… ועכשיו אני עוברת לתרגילים. סמדר נתנה הוראות….

– תבואי גם לשיעורי ההתעמלות במים, כדאי לך… כאן לפחות מבחינת גיל, אין בעיה.. והנשים כאן, לא דופקות חשבון, בלי עכבות…

להיפך, כאן אנחנו הצעירות, יאללה,  ביי….

2 תגובות to “שיחה עם זרה בבריכה, 11:30, שבת”

  1. יהודית Says:

    חחח…
    נראה שיש כאלה שבאות להתעמל עם הגוף ויש מתעמלות עם הפה..

  2. benziv Says:

    אני כל כך שמחה לברכה הזו, משהו! לא אכפת לי מקצת הטרדות…

להשאיר תגובה

