להשאיר את ה"משהו", להשרות אותו

בפגישה יעוצית, אנחנו עולות על איזה "משהו", אותו עניין שגורם להפרעה, אותו עניין לא ברור שמופיע בכל פעם מחדש ועוצר. לא מאפשר להתקדם.

אני אוהבת לחשוב עם הלקוחה שלי שאכן יש משהו כזה. שאולי אפשר להחזיק אותו רגע ביד, לראות איזה צבע יש לו, ואולי הוא בכלל שקוף, להריח אותו. רק לא למהר. רק לא לדפוק עליו באיזה אבן דמיונית ולפתוח אותו, כדי לראות מה יש בתוכו. לחכות. להחזיק אותו. להשרות אותו. ייתכן שההחזקה הזו תתגלה בסופו של דבר כסוג של דגירה והמשהו הזה יצא מתוך הקליפה, יפה ושלם, רק קטן, ויוכל לגדול במשך הזמן. ואולי – לא. אולי הוא ישאר בחזקת "משהו" שנים רבות ואחר כך ייעלם כמו שבא.

נפרדנו, הלקוחה שלי ואני. היא המשיכה להחזיק את המשהו.

2 תגובות to “להשאיר את ה"משהו", להשרות אותו”

  1. יהודית Says:

    זה רעיון ממש יפה.
    אם לא איכפת לך – אני אשתמש בו

  2. benziv Says:

    אשמח מאד!!!

להשאיר תגובה

