כותבים את עצמם

ושוב אנחנו מפנים זמן, נפגשים לארוחת בוקר מאוחרת, ומשוחחים. הפעם בתפריט: גבינות, סלט ירקות, שני סוגי לחם, סלט חצילים בלבנה ושום, חביתה עם גבינת פרמזן ובצל ירוק, קפה מפנק וגביע של עוגת פרות וגלידה. והכל בטעם טוב, מונח על המפה המשובצת בכחולים וורודים.

אחר כך עוברים לספה ורק אני גוררת לי כסא שזויותיו ישרות: 90, 90, 90. הגב שלי מרגיש בו הרבה יותר טוב.

אחר כך אנחנו מקריאים:

הנה, סיפור על חאינזאן גלנקו ממונגוליה, שהגביה עוף, ונחת על אחת מכבשיו. סיפור על חתונה של שתי כלות על אגם מישיגן ששמש גדולה ושוקעת מכבידה עליו. סיפור על מרק אווז שומני שבישל אבא שכבר אי אפשר היה לחיות איתו. סיפור על חופשה משפחתית שהיו בה במאי ושחקנים וג'ונגל טרופי, שהעלו בו את עוץ לי גוץ לי. סיפור על שמואל-משה ביער, שחטב את העצים שהכיר בשמם ונתן להם המשך לחיי היער שלהם. וסיפור על כנסיה אחת שבה אפשר לכרוע, להשתייך ולזכור את יום כיפור במאה שערים.

וכל אלה הוגשו לנו כמנה עיקרית של קבוצת הכתיבה שלנו, שהולכת ונפגשת, וממשיכה כבר 4 שנים מאז הסתיימו לימודנו המשותפים.

ועכשיו נותר לקבוע את הפגישה הבאה. ושוב לאכול ארוחת בוקר. ושוב להקריא סיפורים. מחכה בכמיהה.

6 תגובות to “כותבים את עצמם”

  1. טלי בן אשר Says:

    כל כך נעים לקבל בתמציתיות את הבוקר ולצרף לי בראש את כל גיבורי הסיפורים שלנו. פגישות בוקר נטולות פוזה ומלאות חיבה. קירבה והרבה מרחב.

  2. benziv Says:

    ממש כמו שאת כותבת כאן: פגישות נטולות פוזה. מלאות חיבה. אמפטיה. אפשר להגיד אהבה. נכון?

  3. אסתר Says:

    אילו היו תובעים אותך בגין הוצאת דיבה היית בהחלט יכולה להתגונן בטענה הקלאסית "אמת דיברתי": כל מילה אמת צרופה, כמו תמיד היה כיף וכתמיד – נקבע מועד קרוב כדי שניפגש שוב במהרה!

  4. benziv Says:

    טוב שיש לי אותך, לידי!!! לא זזה בלי להתייעץ. שמת לב ששוב כתבתי באופן טבעי 3 סימני קריעה בזה אחר זה (בניגוד לעצתה של חברתנו המשותפת)?

  5. יהודית Says:

    מקסים
    קבוצה כזו שממשיכה מהאנרציה של עצמה – תמיד מרתקת אותי..

  6. benziv Says:

    קבוצה עשירה, ברוח, בניסיון, באיכפתיות, באהבה, בקבלה…

להשאיר תגובה

