טבלה נושמת

הנה הנועצת שלי היום, מביאה לי שתי מילים שלא ככה חשבתי עליהן, למרות שהשורש נ.ש.מ – נהגה אצלי פעמים רבות. טבלה נושמת, היא אמרה, ואני נעצרתי להתפעל, לנשום אותה, את הטבלה הנושמת שיכולה לעזור ללקוח שלה.

מיד חשבתי גם על סדנא נושמת, ארגון נושם, מערכת יחסים נושמת…

בכל אלה יש ריאות שמכניסות חמצן מועיל, שפולטות דו תחמוצת הפחמן שמפריע, ויש גם לב, פועם, מזרים, לא שוקד על הפעימה הקודמת, אם כי ממשיך אותה ויודע שעוד תבוא עוד פעימה.

החסרון היחיד שמצאתי בטבלה הנושמת הוא שהיא יכולה להפוך לטבלה לא נושמת, כלומר: לטבלה מתה.

לא הייתי רוצה שטבלה שאני מביאה ללקוח, תהיה טבלה מתה. מאידך, אני יודעת כמה טבלאות מתות, יושבות אצלי בראש, ואני חוזרת ומספרת עליהן.

אפילו לאותה נועצת, באותה פגישה, הצגתי טבלה מתה.

הייתי רוצה שבפגישה הבאה שלנו, נוציא את הטבלה המתה שהבאתי ונחיה אותה.

אבל זה צורך שלי – ממש לא צורך שלה. לכן, כנראה שההנשמה תחכה למפגש הבא שאערוך בין הלקוח הבא שלי לטבלה.

לחיי הנשימה!

להשאיר תגובה

