בירת ההדוניזם שליד הים

כן, עכשיו זה רשמי. תל אביב היא המקום השלישי בעולם, לדעת הלונלי פלנט. גם אני אוהבת את תל אביב, העיר שלחוף הים, העיר שיש בה בידור לקטנים וגדולים. זו העיר שיש בה מוזיאונים מדליקים, ספריות טובות, שתי אוניברסיטאות וגם מכללות, שכל דבר חדש אפשרי נולד ממנה ומן הים שלה. אני אוהבת את הפיתוח הנמרץ של העיר. אני אוהבת את הימים שגרתי בהרטגלס שברמת אביב הירוקה, כשכמעט מולי מוזיאון הארץ, ומוזיאונים נוספים שנוספו, והבריכה, והקניונים והמסעדות. רמת אביב הנפלאה, שהנכדים שלי מהצפון היו נוחתים בה, ואילו אני אספתי אותם משדה דב והכל קרוב, נגיש ומיידי.

אני לא שוכחת את הצד האפל שלה: בכל פעם שאני חונה בה, מישהו מגניב/מדביק למכונית הצעה להיפגש עם "מעסה" כזו או אחרת, ועוד "כרטיסי ביקור" כאלה, מתגלגלים תמיד על הרצפה. אני לא שוכחת את הזונה שיושבת תחת השמשיה קרוב למלון מנדרין שבצומת גלילות הנושק לתל אביב, ושאליו אני מגיעה בכל שבוע לפחות פעם אחת בענייני עבודה. אני מתארת לעצמי שיש בה עוד הרבה נשים כאלה, וילדים, ומי יודע מי עוד בתוך ההמולה הזו שעוסקים במקצועות שעיקרם ניצול, וגאווה אין בהם.

ואני לא שוכחת את הבריחה של זוגות צעירים בגלל קושי לגור שם ואת כל השאר.

אבל עכשיו מדובר בחגיגה קטנה. ואפשר להחליט על המשמעות של העיר בשבילך, ולקרוא עוד ב:

http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/173/263.html

להשאיר תגובה

