תוספת לעובדים: 6.25%

מגיע להם, לעובדים, תוספת שכר.

אלה, שאין להם רואי חשבון, לפלס להם את דרכם כדי שישלמו פחות מס, וגם אין להם צורך בהם – מגיעה להם התוספת.

אלה, שעיקר דאגתם היא לגמור את החודש ולדאוג להישרדות (שלא זוהרת כמו בסדרה) ולמינימום של קיום בכבוד – מגיע להם.

אלה, שעל גבם נשענים המסחר, התעשייה, המדע, הטכנולוגיה, איכות החיים והניקיון בארץ – מגיע להם.

אני שמחה הבוקר. יוצאת לצעידה הכמעט יומית שלי באנחת רווחה.

4 תגובות to “תוספת לעובדים: 6.25%”

  1. efyska Says:

    מסכימה איתך, מגיע להם. אני מקווה שהתוספת הזו היא רק תחילתו של תהליך לעידוד הצמיחה בקרב שכבות הביניים ומעמד הפועלים.

  2. benziv Says:

    הלוואי. לא נראה לי שישראל יכולה להתפתח בלי קצת יותר אינטגרציה וקצת יותר איכפתיות בין שכבתית. הלוואי ותקוותך תתגשם.

  3. יהודית Says:

    בודאי שמגיע
    אני מסתכלת על העוזרת שלי, אשה קשת יום, ושואלת איך היא בכלל מצליחה לחיות. יש לה ילדים נהדרים.
    הדור הבא שלה – כבר לא יהיה דור של מצוקה
    בשביל זה מגיע.

  4. benziv Says:

    יש לה מזל גדול לעוזרת שלך וגם לילדים שלה.

    רק מעטים נחלצים ממעגל המצוקה.

    כשהרגשתי בעבר שאני קצת יותר סוציולוגית מהיום, הייתי יותר בקיאה בנתונים הסטטיסטיים… אני מאמינה שלא הרבה השתנה.

    יחד עם זה, אני מרגישה שתהליך אחד טוב מתרחש מאז פתיחת המכללות: יותר אנשים שלא היו מתקבלים בעבר לאוניברסיטה, יכולים להשיג השכלה. וגם זה משהו.

להשאיר תגובה

