עוד שבוע לניתוח של האיש שלי

בשבוע הבא בשעה הזו – הוא אחרי. לא מתרגש האיש שלי. לא חושב על זה. מדחיק. מכחיש.

אני לא.

סופרת את הימים.

שואלת אם טיפל בזה ובזה. הוא מנסה להתחמק, אבל בסוף הכל כמעט מוכן.

מוכרחים לערוך כמה קניות קטנות בטרם בית חולים. שישכב שם בפיג'מה חדשה. איזה שטויות להתעסק בהם, אבל מאד מוצא חן בעיני. אולי נקנה פיג'מה סגולה? בטוח שאין כזו.

והסטודנטים שלי – יוותרו עלי. קבוצה אחת תקבל אסיסטנטית. קבוצה שנייה תהיה "self managed". אני אהיה עם האיש שלי, זה שהיה מחכה לי ביציאה מחדר ניתוח. עכשיו תורו להיכנס ותורי לחכות. רק שיהיה פשוט. שלא יהיה קשה. עיסוקים של אנשים שכבר עברו את אמצע החיים…

6 תגובות to “עוד שבוע לניתוח של האיש שלי”

  1. efyska Says:

    good luck and good health

  2. benziv Says:

    תודה רבה!

  3. יהודית הלוי Says:

    אתי ושרל
    שיעבור בהצלחה והחלמה מהירה
    נשיקות
    יהודית ודני

  4. benziv Says:

    תודה, תודה!
    מקווה מאד שיעבור בקלות יחסית.

  5. יהודית Says:

    מאחלת שיעבור בקלות
    לשניכם

  6. benziv Says:

    עוד שלב עבר: ביקור אצל המרדים. הולך ומתקרב.

להשאיר תגובה

