החרדים – כמה דרכים שהם עצמם נוקטים כדי שאפילו אני אתייחס אליהם בחשדנות

אני אוהבת לספר שסבי היה חסיד, ולמד בכולל. אבל זה היה מזמן.

אבי מרד בו.

ואת מה שלא חיסל מרד הנעורים, באה וחיסלה השואה.

לבית שלנו היה גוון מסורתי.

הבית שלי חילוני.

אבל, אני מודעת לשורשים ובסך הכל אני לא אנטי דתית ולא אנטי חרדית.

יחד עם זה, הכותרות השונות ששמות את החרדים במרכז, החל ממאבקם הלא צודק לטובת מי שהרעיבה את ילדיה, המלחמה שלהם בארכיאולוגיה, או הגילוי האחרון על הונאות עתק בישיבות ובכוללים, וגרוע מזה ההסבר שלהם שמדובר בחוק ולכן מותר לגנוב – מעלות אצלי את הצורך להתרחק.

איכשהו אני מרגישה שעמי – לא עמכם.

מי אתם? מי שמכם לקחת כספים שיכולים לשמש לבריאות, למשל, ולהכניס אותם במרמה לבתיכם?

איפה, מתי ואיך צמח לו מן תא חברתי מזלזל כזה? מנצל כזה? 

אני בטוחה ששום דבר שכתוב בתורה לא מצדיק את הדבר הזה.

החרדים, הולכים ופורשים יותר ויותר הצידה. והקרע, אם הוא עדיין לא לגמרי כאן – בוא יבוא. ואין לי ספק שרק חלק קטן מהם יהנה מהקרע.

להשאיר תגובה

