אני מלווה את בן זוגי לבית חולים ו…התחלפו היוצרות

ככה זה. כשהכרנו, לפני שנים רבות, התאשפזתי בבית חולים, והוא הגיע אלי עם תרמוס של קפה שהכין לי. מאז היו בינינו בדיחות שונות על מי חזק ממי, מי צריך את מי, ואיך הוא לא נבהל וברח. ובכן – הוא לא נבהל, לא ברח, ומאז ליווה אותי במסעות חיי השונים, כולל אלה שהתרחשו בבתי חולים.

והיום, איכשהו התהפכו היוצרות. חבילה קטנה מאד מונחת על שולחן האוכל. הוא לוקח איתו לבית החולים מינימום. לא נקנה פיג'מה סגולה, כי ביקשו שיבוא רק עם תרופות קבועות, נעלי בית וכלי רחצה אישיים. כל השאר יקבל שם. אבל בכל זאת קנינו שתי פיג'מות חדשות וקצת לבנים.

הוא כבר הסתפר. אני הוצאתי תיק שנראה לו מתאים ביותר. בחנו עניינים פרקטיים. הוא רוצה איתו את הספר שאנחנו קוראים עכשיו.

עכשיו הוא שוחה בוינגיט, שומר על כושר, ואני נשארתי לי כאן לעצמי, ועוסקת במה שאני מאד אוהבת: כתיבה.

עוד מעט אצא לענייני והוא יחזור הביתה ויעשה את מה שהוא רוצה וצריך.

אני עוד אבקש ממנו דבר אחד, והוא: לצאת אל המרפסת הקטנה (מסובך לצאת אליה, וצריך מישהו ספורטיבי ממני) ולאסוף את מה שהשכנים זרקו מלמעלה (עובדת חיים מצערת: שכנים מלכלכים), כך שאם במקרה יתחיל גם גשם, המרזב יהיה פתוח, והמים זורמים.

אחרי הצהרים ניסע יחד לבית החולים, הפעם אני מלווה, תפקיד חברתי שאני לא יודעת עליו הרבה בהקשר הזוגי שלנו.

נשאר רק לקוות, שיעבור עליו בקלות יחסית, שיחלים בצורה טובה, שישמור על המורל, שיחזור הביתה בהקדם ויחזור לשחייה שלו, לברידג' שלו, לקורסים השונים, ולכל מה שהחיים שלו כוללים.

אמן.

5 תגובות to “אני מלווה את בן זוגי לבית חולים ו…התחלפו היוצרות”

  1. סיון Says:

    אמן ואמן.
    שיעבור בהצלחה ובקלות. שנים רבות של בריאות ואושר לשניכם:)

  2. galithatan Says:

    שיעבור בהצלחה.

    באופן מוזר, התחברתי למשפט שלך על השכנים שמלכלכים לכם את המרפסת. לראשונה בחיי יש לי בית עם מרפסת, וחשבתי שרק אנחנו סובלים מלכלוכי השכנים. מסתבר שזו צרה ידועה! 🙂

  3. Sharon Says:

    רפואה שלמה, שיעבור בטוב ובמהרה, ותשובו שניכם הביתה בשלום.

  4. benziv Says:

    תודה על איחולי הרפואה והבריאות, לשרון, גלית וסיוון.

    ובענייני הלכלוך – אספתי את השקיות של במבה, את ממרח השוקולד הריק, את השקיות של השוקו. שאבתי את הסיגריות.

    אני מתכוונת לתלות את ה"חומרים" בכניסה לבית, ולהודות לאנשים בקומות הגבוהות…

  5. שוקי כץ Says:

    אתי יקירתי..מציע לך לחסוך את המאמץ – ולא לתלות את החומרים בכניסה….מה שכן – אם יש לכם ועד בית , דברי איתם ובקשי שהם יתלו שלט שמבקש לא להשליך לכלוך למטה…..מנסיוני…הציניות לא עוזרת – מי שזורק במבה, ממרח שוקולד ושקות שוקו – נראה לי כמו ילדים ולאו דווקא מבוגרים….איזה שילוב לא בריא…מזכיר לי את עילי שלי…..
    דש חמה לשארל. מקווה שיחזור הביתה ויחלים מהר ככל האפשר.

להשאיר תגובה

