אתנחתא מבית חולים

בית חולים בהרצליה, עמוס כמו שפעם היה בי"ח עירוני או ממשלתי. לא היה מקום לאשפז את האיש שלי, וקיבלנו (מבית החולים) חדר במלון דניאל (אחרי התקוממות של גברת אחרת). צביקה ליווה אותו במונית לשם, וחזרה. אני לא הורשיתי להוביל אותו במכונית שלי (ביטוח..) .

כשאישי ממש מוכן לניתוח מכל הבחינות, עוד הספקנו לאכול יחד, במלון, מרק כתום. מיד אחר כך התחיל הצום. עוד ארוחה מפסקת.

אני ישנתי פחות טוב, והוא יותר טוב. ככה זה אצלינו.

בחמש צלצל הטלפון ושוב חזרנו אל בית החולים בליווי צביקה. ג', הבן, הצטרף, וישבנו במסדרון המתפוצץ מאדם.

על המסכים גילו לנו איפה הוא נמצא בכל רגע נתון. הנה הוא כבר באשפוז, והנה הוא בהתאוששות. לבסוף היה באשפוז.

בין לבין ישבנו במסעדה ואכלנו ארוחת בוקר, וגם טיילנו קצת דרומה. חזרנו בשביל שלא נתרחק מידי. הים היה מלא מפרשיות. אנשים ישבו בבתי קפה. פסטורליה הרצליינית.

חזרנו. ורדרד בלחייו ועירני, הוא קיבל אותנו ואמר לי ללכת הביתה.

הלכתי.

אני מתכוונת לרחוץ שינויים, לעשות את המינימום הדרוש ולחזור אליו.

עזבתי אותו בלב שקט.

וסוף כל סוף, לחץ הדם שלי מתחיל להרגע.

הוא בסדר, אני בסדר.

ועם ישראל צובא בהמוניו על בית חולים פרטי קטן. עסק מופלא ליזמים!

העיקר הבריאות.

2 תגובות to “אתנחתא מבית חולים”

  1. שוקי כץ Says:

    שיהיה בשעה טובה. והחלמה מהירה לאישך. נראה לי ששניכם זקוקים עכשיו להתאוששות טובה. נשיקות.

  2. benziv Says:

    אכן. תודה.

להשאיר תגובה

