ההבדל בין מאוחדת לסלקום

במאוחדת היו אי סדרים ורמאויות מתמשכים, בסלקום תקלה של כמה שעות.

לא, אני לא מאוהדי סלקום, אבל לא יכולתי שלא להסתכל בקנאה בעמוס שפירא שיוצא ומתנצל.

אף אחד, אבל אף אחד – ממאוחדת לא התנצל בפני ובפני עמיתי, על העובדה שלא קיבלנו בדיקות בזמן, שנמנעו מאיתנו תרופות כשהיינו צריכים, שכספנו הלך לאנשים אחרים ולא לחולים.

אף אחד לא קם. אף אחד לא עשה את זה במכתב אישי ללקוחות או דרך מדורת השבט הטלויזיונית. אף אחד מחברי הקופה גם לא עומד לקבל שום זיכוי. שום הטבה.

ולכן, לו הייתי צעירה ובריאה, הייתי קמה היום ועוזבת את הקופה הזו, שעד היום לא מצאה את היושרה שלה, או אולי את האומץ – להתנצל.

וכיוון שכך – אני רק יוצאת בבלוג הזה נגד הקרירות והפניית העורף הקופתית.

2 תגובות to “ההבדל בין מאוחדת לסלקום”

  1. aharoni Says:

    ביפ: תקלה של כמה שעות הייתה בסלקום, לא במאוחדת. אחרי שתתקני, אפשר למחוק את התגובה.

  2. benziv Says:

    תודה. אני משאירה את התגובה שלך. יפה בעיני שאתה עוזר לי בזה. איכשהו, מידי פעם אני מגלה טעויות כגון אלה, שנמלטו ממני.

    לכן – אני משאירה. ותודה.

להשאיר תגובה

