אקלקטיקה של יום אחד

אז מה היה היום?

לפי סדר הזמנים:

א. ביקור בבית חולים. הוצאת תפרים ושאר ירקות. ממש כמו שנאמר אתמול. עכשיו מתחילה מלאכת השיקום הארוכה. טיפין טיפין של חזרה לחיים רגילים. בית החולים מבריק ביופיו (אסותא). השיחה עם תמי מאלפת. תמי אחות נפלאה, לאחרונה בכירורגיה. הרגישה שהטיפול הטוב לחולים אפשרי עדיין בבתי חולים פרטיים. הרבה פחות בציבוריים. חלמה להיות אחות. רואים את זה בכל צעד ושעל שלה. נוגעת באיש שלי באהבה ואני מרשה לה. מקסימה.

ב. חוזרת הביתה ויוצאת לדרך. מורידה את המטען היקר שלי ומקווה שיהיה בסדר. צריך להסתדר לבד. ילך לישון כנראה. די מעייפות הפרוצדורות הרפואיות. אין לי חניה. אני מאחרת 9 דקות. אחת הסטודנטיות יותר. תהיה שעה לא מוצלחת. האיחור הוא רק פתיחה. לפעמים אני לא מבינה מה יש לי לנסות ללמד אנשים. למה? למה דווקא אני? אולי ביום אחד אפרוש ואעבוד רק עם כאלה שממש רוצים. שנה הבאה?

ג. אהובה איננה: שומעת. מצטערת. שמחה רק שלא תסבול. כל כך הרבה כויות. לא פגשתי אותה אישית, אבל ברור לי שהייתה לה נוכחות. נראית מיוחדת. איכשהו מרוצה. אני מניחה שהיא חושבת שיש לה את הג'וב הטוב ביותר בעולם. תוי פנים – מיוחדים. יש רגעים שאני חושבת שהיא יפהפיה של ממש. בערב אלמד עליה עוד קצת: מעבר למנהיגות שלה. יש לה בן זוג. יש לה חמישה כלבים. ויש לה אהבה גדולה: משטרה. האם ידעה כמה היא אהובה? הזרים הרבים יגידו לה.

ד. נתניהו עושה אוטסורסינג, מרים תעזור לו בכך:  לא ברור לי אם זה טוב או רע. אולי יהיה מהיר יותר. אולי לא. מי יסכים? מי יתנגד? איזה מחיר הולכת לשלם מרים? היא ראש העיר שלי – נתניה, איזה מחיר תשלם נתניה? או שאולי נתניה כבר מתנהלת מעצמה?

ואלי ישי, הוא כבר מבין שיצטרך לוותר על הכבאות. נדמה לי שזה לטובה.

ה. אהרוני מספר משהו על אטריות: לא מעניין. אני הולכת למחשב. האטריות עברו לרקע. מזכיר לי סיפור, אולי אכתוב עליו. יש לי כל כך הרבה נושאים לכתוב עליהם ואין לי זמן. אולי בשנה הבאה. מהאיש לי למדתי אימרה באידיש: "אזוי קוכן די לוקשן!" המשמעות: עכשיו אני מבין איך עושים את זה.

ו. יש לי מרק על האש: כנפי הודו, עדשים ירוקות, סלרי, גזר, דלעת, שמיר, גזר. אני נזכרת ששכחתי בצל. שיהיה ככה. בפעם הבאה.

עוד שעתיים וחצי – אני במיטה. עייפה. היום לא הייתי ביריד של חבר. אלך לשם מחר. אראה מה נשמע ואם הקצב של מכירת ספרים בכלל, ושלי בפרט – גבר…

להשאיר תגובה

