טלויזיה קהילתית – הקורס שלי

זהו. הצטרפתי.

בעבר כבר היו לי ניסיונות ללכת לכיוון הזה (נרשמתי ללימודי קולנוע באוניברסיטת ת"א, ולא יכולתי לממש עקב הצורך לחיות את החיים האמיתיים ולהתפרנס). מחפשת עוד כלים להבעה, עוד התנסויות.

הקורס כבר קיים את פגישתו השנייה.

אני נהנית מאד. יודעת שזה רק השפתח, המבוא, אבל חושבת שאוכל למצוא את הנישה שלי להמשך. מקווה להשתלב, ומוכנה אפילו לקנות מצלמת וידיאו ולעבור את המסלול של הלמידה הטכנית הנדרשת.

בחזון אחרית הימים אני רואה את עצמי עם מצלמה בתיק. מצלמת מה שבא. עורכת. מספרת סיפור מצולם. משתפת את האנשים שאני פוגשת בתוך ומחוץ למשפחה ולעבודה

נזכרת באבא שלי, שמחלת הפרקינסון והטכנולוגיה של אז, לא הכניעו אותו, והוציאו מתחת לידיו הרועדות תמונות עם דמויות חצויות. אבא היה שולף מצלמה ומתעד. חצאי התמונות שלו יכולות להיות נושא לסרט. צריכה לחפור באלבום.

טוב, זאת עוד התחלה. ואני הולכת להתבסס בה.

ואם לא עכשיו – אימתי?

4 תגובות to “טלויזיה קהילתית – הקורס שלי”

  1. מיכל Says:

    איזה יופי, בהצלחה!
    שומעת דרך כתיבתך את התשוקה לחדש. אין ספק שהצילום הוא כלי ביטוי נפלא. אני מצלמת מעט עם מצלמה דיגטלית פשוטה ונהנית מאד. חולמת מתישהו לפתח את זה עוד.
    נזכרתי שראיתי ראיון בטלויזיה עם במאי סרטים דוקומנטריים (לצערי לא זוכרת את שמו..) שאלו אותו מה נדרש כדי להיות טוב. הוא ענה שהכי נדרש רצון לספר סיפור ושפע סקרנות.

  2. benziv Says:

    תודה, אכן, יש תשוקה לחדש, אני אוהבת לספר, ויש לי שפע של סקרנות. מקווה שהמצוטט הנשכח – צדק…

  3. shukikatz Says:

    שיהיה בהצלחה – כל עוד שזה לא יהיה במקום הכתיבה….

  4. אתי Says:

    חס וחלילה, לא במקום כתיבה, להיפך, לדעתי יעשיר את הכתיבה..

להשאיר תגובה

