וילה גלנט ופרשנויות לא רלוונטיות

פתחתי את העיתונים הבוקר, וראיתי שחוץ מפרשנות משפטית, חברתית, יש גם פרשנות אדריכלית.

יש אפילו ניסיון לקבוע מה אופיו של האיש על סמך הבית.

רבותי המבקרים, אני מוכנה לקרוא ביקורת עניינית, אבל מה שייך טעמו הרע באדריכלות לתפקידו כרמטכ"ל?

אני גם לא רוצה לחשוב שזו האפשרות היחידה! הרי ייתכן שכל פרשנות האופי הזו, צריכה להיות מיוחסת דווקא לאשתו! איפה היא נעלמה מהזוגיות? איפה היא נעלמה מהאפשרות שהוא היה עסוק והיא תכננה? אולי אפילו לבדה?

אני יכולה לדמיין ימים שהיא מנסה לפרוש את התוכניות והוא אומר לה:

תעזבי, תעזבי, תדאגי רק שיהיה לי גם חדר…

אולי הכל האישה?

אני רוצה שיתנו לה חצי לפחות ממה שנותנים לו – בעניין הפרשנות האדריכלית.

ןבעניין אחר: בימים הקרובים אצא לבוספורוס שוב, ואשהה באיסטנבול. הוילה הכי מתאימה לשם, למה שרואים בגדות. יכול לשפר את יחסי ישראל תורכיה – לא?

2 תגובות to “וילה גלנט ופרשנויות לא רלוונטיות”

  1. יהודית Says:

    האובר פרשנות הזו – ממש מחליאה.
    מה עניין הטעם האישי בתכנון לכישוריו למשרה שאליה נבחר?

  2. benziv Says:

    מנסים להגיד שהוא לא מתאים דרך כל דבר אפשרי…

    אני משתגעת מחוסר הענייניות:

    אם הוא שקרן וחמסן – זה סיפור אחד.

    אם הוא לא בעל כישורי רמטכ"לות – גם זה סיפור חשוב.

    אבל הבית שבנה, ובמיוחד הצורניות – מה הסיפור?

להשאיר תגובה

