מעגלי פרידות

יושבת במעגל, עוד פרידה.

הנה, קבוצה של אנשים, שניהלתי, ליויתי, לימדתי, במשך קצת יותר משנה וחצי.

בהתחלה ראיינתי, בחנתי, בררתי, הסכמתי, בהמשך דאגתי, לחצתי, קיויתי, התרגזתי, חיבקתי.

עכשיו הם יושבים לפני. רגע לפני הצעד הבא או הצעדים הבאים. יותר לא תפגש הקבוצה הזו בהרכב הזה.

יותר לא אפגוש אותם בימי שלישי, יותר לא אברר עם מנחים אחרים: איך היה? מה נשמע?

זהו.

אני מבקשת מהם לעצום עיניים ולראות איך הם עושים מעברים. הם עושים. כל אחד/ת בסגנון שלו/ה.

אני לא אוהבת פרידות, יודעת את נחיצותן, ומנסה לעשות עוד פרידה אחת, ממש כמו שצריך, כמו שכתוב בספר.

עכשיו כל אחד/ת לדרכו/ה, והצעדים המתאימים.

ממש בסוף, אני מקבלת למתנה חצובה קטנה למצלמה החדשה שקניתי. כל כך סימבולי: עכשיו המצלמה תדייק את מה שאני רואה…

ובסופו של יום אני שומעת שגם גלנט נפרד, וגם מובארק בדרך. וזה ממש לא אותו דבר, אבל אני במעגלים של פרידות.

ובין לבין הגיעו הכרטיסים האלקטרוניים שלי לתורכיה. בארץ הבוספורוס אפגוש שוב את השחפים שנפרדתי מהם בנסיעה האחרונה.

מחר יהיה יום חדש.

4 תגובות to “מעגלי פרידות”

  1. שוקי כץ Says:

    בוודאי תפגשי תורכיה אחרת מזו שהותרת בפעם האחרונה…ומעניין איך יגיבו אליך הסטודנטים שלך לשעבר…..

  2. אתי Says:

    בתורכיה אפגוש גם חדשים, גם ישנים, גם קולגות.

    כיוון שביקשתי שיאספו אותי, מהשדה ולא יתנו לי להיפגש עם הנהגים ששואלים מיד ברגע שאני נכנסת למונית, מאיפה אני, אני מצפה לכמה הרמות גבה. אבל זאת לא בעיה.

    יאספו אותי כמו בעבר הרחוק (לפני שבואי נעשה הרגל ושגרה), באחת מהמכוניות של המארחים, נהוגה בידי נהג פרטי, שידע בדיוק לאן להניח אותי ואת תיקי. וזה יהיה מצוין.

    המלון שבו אשהה הוא מלון בוטיק נחמד מאד, יש לו מרפסת נפלאה והלוואי ויהיה מזג אוויר טוב. במקרה כזה אפגוש את השחפים – ממש לידי.

    אהיה שם זמן קצר בלבד, בלי ימים לטיול על גדות הבוספורוס, או השוק, לפני ואחרי, ובלי קניות של מתנות לנכדים או לעצמי.

    וכן, כיוון שהם מארחים נפלאים – ארועים חברתיים וקולינריים מקסימים. אולי איזה שיט קטן. בקיצור, קצת חופש… בכל זאת…

  3. שוקי כץ Says:

    תיהני וניפגש לכשתחזרי…

  4. benziv Says:

    לא כדאי לחכות כל כך הרבה… אני נוסעת רק בסוף מרץ. אני סתם מקדימה סיפור לנסיעה…
    נפגש קודם.

להשאיר תגובה

