ציטטות של פריץ פרלס

עוסקת באיסוף מידע על גישת הגשטלט. מצאתי ציטטות של פריץ. להלן שש:

1. להבשיל פרושו לקחת אחריות על החיים, לסמוך על עצמך. פסיכואנליטיקאים מחזקים את האינפנטילי כיוון שהם מחזקים את התפיסה שהעבר אחראי לעתיד.

2. ללמוד פרושו לגלות שמשהו אפשרי.

3. אני לא נמצא בעולם כדי להיענות לציפיות של אחר, ואני לא מרגיש שהעולם צריך להתאים את עצמו לציפיות שלי.

4. אבד את השכל שלך, ותגיע לחושים.

5. אף אחד לא יכול לסבול את האמת, אם זו נאמרת לו. הדרך היחידה ליהנות ממנה היא לגלות אותה בעצמך, כיוון שהגאווה על מציאתה הופכת אותה לנגישה.

6. אינך יכול להשיג אושר. האושר מגיע רק בנקודות מעבר. תאר לעצמך כמה הייתי מאושר כשיכולתי לשחרר את השלפוחית שלי. כמה זמן לדעתך אושר כזה יכול להימשך?

להשאיר תגובה

