מיומנה של סבתא או קיטנת פסח

אתמול בבוקר מילאתי את האוטו בשלישיה. הלכנו לסרט: "רנגו". קצת ישנתי, אבל ממש לא הרבה. היצורים נראו לי חומים ומגעילים. המסר היה ירוק. אחר כך החזרתי שניים מהם ונשארתי עם הקטנה שביניהם. אחרי אמבטיה, היא נרדמה. לא הקראתי שום סיפור.

הבוקר קמנו. התרחצנו. התלבשנו ונסענו לרכב על פוני (אני הלכתי אחרי הפוני שהיא רכבה עליו בגאון ושני נערים ליוו אותו). נהניתי מהביקור הקצר מאד בביתן אהרון, בחוות הסוסים המטופחת, והמשכנו למכמורת. בחוות צבי הים ראינו אותם אוכלים דגים וחסות, והלכנו הרבה מאד ברגל. סטודנטיות שעבדו שם הציעו לי להתנדב ואמרו שמקבלים מתנדבים בכל גיל… הצבים יפים אבל אני שונאת לחתוך דגים…

בצהרים החזרתי אותה לסבים בקיבוץ, ואכלנו בחדר האוכל גם צהרים עם השניים האחרים. משם המשכתי עם אחד מהם למקום משכנם של שלשת הנכדים האחרים ואספתי רק את הגדולה. יצא שנשארתי עם שניים, בן החמש עשרה ובת הארבע עשרה (משתי בנותי). יצאנו לקניון איילון וראינו יחד את הסרט "ללא גבולות", שבחלק ממנו הייתי חייבת להסתיר את פני. הם נהנו מאד. אני – פחות. אכלנו והמשכנו לעבר נמל תל אביב. הלכנו לאורך החוף, והם הרטיבו את הרגליים וקפצו בין הסלעים.

ארזתי אותם וחזרנו עייפים. כביש החוף היה לתדהמתי פנוי. נעצרנו לאכול בגומה התשע עשרה. החזרתי את הגדולה ונשארתי עם נכד אחד שכבר עובר אותי בגובהו.

מחר בבוקר נקיים פעילות שגרתית: דואר וקניות. אחר כך אסיע אותו לקיבוץ ואאסוף שני נכדים אחרים. צפוי לי עוד סרט מצויר. אני בטוחה שאישן קצת. אני מניחה שאוכל ללכת איתם לגן משחקים ואחר כך אלין אותם בביתי.

ביום שישי אחזיר אותם והצעיר שבנכדי ישהה אצלי. למחרת נצא לחפש טיסנים בחוות רונית.

אחר כך אחזיר אותו הביתה ואארח את ילדי בן זוגי עם ילדיהם.

נדמה לי שבזה תיגמר קייטנת הפסח של הנכדים ותתחיל הקיטנה שלי, שתכלול בעיקר ימי עבודה רגילים.

להשאיר תגובה

