על אלהים ואנשים – למי שאוהב שלווה, ומוזיקה

האם אנשים כאלה נמצאים רק במנזרים? ממש לא.

אבל מדובר כאן על קבוצה דתית, תומכת, שיש לה טקסים קבועים, ותפקידה לעזור לאנשים.

חייה של הקבוצה הזו, מתרסקים במהלך מלחמת האזרחים באלג'יר, כאשר הם נרדפים מכל הכיוונים.

סופו של דבר, רוב אנשי הקבוצה מוצאים להורג.

החלקים שאהבתי בסרט התייחסו לדינמיקה הקבוצתית שמתרחשת לנגד עינינו, כשמהלך החיים דורש מהמנהיג לקבל החלטות ומחברי הקבוצה מחויבות. סופו של התהליך הוא שהקבוצה מתגבשת עוד יותר ומחליטה להישאר יחד עד לסוף המר. המנהיג עצמו נבחן ברגעים רבים וקשים, ושורד.

הייתי מציגה את הסרט בסדנאות שעוסקות בהתפתחות קבוצה, בקבלת החלטות ובמנהיגות.

לי לא הפריע הקצב האיטי והמעברים מהשקט והשלווה לרעשים חזקים.

לבן הזוג שלי זה בהחלט הפריע. הוא נתן לסרט ציון של 6.5.

אני לא נותנת ציונים אלא אם כן אני מוכרחה. אני כן יכולה לומר שאם אתם אוהבים סרטים איטיים והיפוכים דרמטיים – הסרט בשבילכם. במיוחד נכון הדבר אם יש לכם אידיאלים שאתם מוכנים למות עליהם. אולי תתפכחו. אולי לא.

3 תגובות to “על אלהים ואנשים – למי שאוהב שלווה, ומוזיקה”

  1. יוסי Says:

    אחלה פוסט!

  2. benziv Says:

    חן, חן

  3. misha30792 Says:

    אחלה פוסט!

להשאיר תגובה

