איך כמעט פתחתי בלוג נוסף..

תקלות במחשב, כמעט הביאו אותי לפתיחת בלוג חדש. ואולי לא היו אלה תקלות במחשב, אלא איזו בעיה אחרת. חזרתי ושיניתי סיסמא, ושוב חזרתי ושיניתי, ושום דבר לא עזר. הבלוג לא נפתח. אז אולי הבלוג שלי כבר גדול מידי? כבד מידי? אולי מישהו אצל האח הגדול כבר לא רוצה שאמשיך? מה הבעיה, מה? שאלתי את עצמי. סופו של דבר, עוד ניסיון ועוד ניסיון והבלוג חזר כנראה לעמוד לרשותי עד להודעה חדשה.

עכשיו אני רק צריכה להתגבר על עוד קושי אחד, ומיד אני שוב בפעולה מלאה.

4 תגובות to “איך כמעט פתחתי בלוג נוסף..”

  1. יאיר דקל Says:

    לא הצלחתי להיכנס לבלוג שלי. האשמתי את המחשב. הלכתי לרזרבי – המחשב של מרים. לא הצלחתי.
    עבר יום ושוב ניסיתי ותוסכלתי. עבר עוד יום וראה זה פלא, וורדפרס נפתח.
    שמחתי שהתקלה לא במחשב שלי.
    אתי, אנחנו באותו מקום. כנראה היתה תקלה בוורדפרס.

  2. benziv Says:

    תודה!
    זה התחבר לבעיה אחרת עם נטויז'ן, שגם איתם אני כבר בתקשורת כמה ימים, והחלטתי כמעט שהעולם הטכנולוגי הוא ממש לא בשבילי… אבל, הנה, זה חזר אלי…

  3. סיון Says:

    שאלתי את עצמי מה קרה לתדירות הכתיבה שלך…
    שמחה לשמוע שמדובר באתגרים טכניים בלבד:)

  4. benziv Says:

    תדירות הכתיבה שלי בבלוג, אכן ירדה… וחוץ מזה, היו גם קשיים או אתגרים טכניים… אולי בימים הקרובים אשוב כבראשונה…
    תודה על שראית.

להשאיר תגובה

