איך כמעט ערכתי פוסט-מורטם לשרות של נטויז'ן

כבר שנים אני מנויה של נטויז'ן. לא זזה. הכתובת הזו וגם הטלפון הנייד שלי מהווים כתובת קבועה למי שרוצה להשיג אותי. לכן אני מתעקשת על הקיבעון הזה שלי, ומעולם לא ניסיתי מייל אחר.

כבר שבוע שאני מתקשה להוציא מיילים, ושבוע עבר עד שבאמת גם מצידם של נטויז'ן התעקשו לחזור אלי ולסדר את הדברים כך שאוכל להוציא מייל ולא רק לקבל אותו.

באותם ימים ארוכים, לא יכולתי , שלא לחשוב על הקלות הגדולה של התחלת שרות, רכישה, ומנגד הקושי הגדול להרגיש שאני לקוחה מטופחת – כשפעם ביובל אני זקוקה לשרות של הספק (במקרה הזה – נטויז'ן, אבל יש רבים אחרים).

חשבתי שאערוך כאן אולי פוסט מורטם לשרות, אבל בעיצומו של עניין התקשר איש מנטויז'ן וכנראה שפתר את הבעיה.

כל כך התעייפתי מהעיסוק המטורף הזה, שהנחתי את גווית השרות על השולחן, ושמחתי שהפרק הזה מאחורי וששוב אני יכולה להוציא מיילים כאחת האדם. אני רק מקווה שלא אזדקק לשרות הזה פעם נוספת – בקרוב.

5 תגובות to “איך כמעט ערכתי פוסט-מורטם לשרות של נטויז'ן”

  1. Idan Bchor עידן בכור Says:

    זה הזמן לפתוח לעצמך חשבון נוסף, לדוגמה – Gmail
    א. זה לא עולה לך אף לא שקל אחד.
    ב. זה יאפשר לך לשלוח מיילים בפעם הפעה שהשירות של נטויז'ן יקרוס.

    בהצלחה

  2. שוקי כץ Says:

    גם לי יש שתי כתובות אי מייל – – כמובן שהשניה היא gmail ……לאט לאט יתרגלו גם החברים והלקוחות שיש לך שתי כתובות……

  3. benziv Says:

    שיכנעתם אותי.. בקרוב… שני חשבונות בנק, שתי כתובות, כמה בעלים לשעבר, ואחד עכשיו, מודרנית!

  4. יאיר דקל Says:

    אתי, אני מצטרף לממליצים – אל תהססי לפתוח תכותבת רזרבית.

  5. יאיר דקל Says:

    תיקון: השגיאה באשמת המחשב

להשאיר תגובה

