טעות גסה

עשיתי סדר. כל כך שמחתי שהעפתי חוברות שכבר לא השתמשתי בהן, מצבורי נייר שמקורו בעצים כרותים, שהתייתרו לגמרי. איזו תחושת הקלה ועוד אמירה שכך צריך לעשות, ועוד ועוד. ולהעיף, ולנקות ולרווח ולהקל על החלל שנושא את כל הדפים המודפסים בשקט.

השמחה לא נמשכה זמן רב. הסתבר שבין הניירות שזרקתי, ובין החוברות, הייתה חוברת אחת חשובה במיוחד, שעל דפיה כתבתי הערות רבות. החוברת היא קובץ של נייר עליו עבדתי. חלק מהספר.

לילה לבן חלקית עבר עלי.

התביישתי מעצמי, שלעיתים אני כל כך מתלהבת וממהרת.

לו רק הייתי עוברת על הניירות, רגע לפני, באיטיות, בשקט. אבל – לא. מיהרתי.

והתוצאה היא שכל ההערות וכל הדפים החשובים האלה נעלמו בתוך מיכל כחול שמיועד לגריסה ויהיה כנראה יום אחד תבניות לביצים או ניר ממוחזר.

את הנעשה אין להשיב. בתום ימי האבל אצטרך לראות איך אני יוצאת מזה, ואיך אני חוזרת לעשות עבודה שחשבתי שעשיתי.

עצובה.

5 תגובות to “טעות גסה”

  1. sharonlanda Says:

    כמה מעצבן! ואמא שלי היתה מוסיפה: "כל עכבה לטובה" מי יודע?

  2. יאיר דקל Says:

    אתי,
    בתור מי שאוהב להשליך – גם ניירות מיותרים – אני מבין היטב. זה קרה לי כבר בעבר, אבל את מנהגי לזרוק אינני מבטל.

  3. benziv Says:

    טוב, התנחמתי קצת… עדיין עצובה…

  4. שוקי כץ Says:

    שאזכיר לך שוב שהלך לי ההארד דיסק ועליו כל הפרקים של הספר שלי שרק למיעוטם היה לי גיבוי…ואני כבר מחכה חודשים אחדים לאנרגיה לכתוב מחדש, למרות שאני בטוח שהכתיבה הפעם תהיה טובה יותר…איכותית יותר. אוף.

  5. benziv Says:

    שוקילה… כל כך חבל! מקווה שבהקדם, במהרה בימינו, תתיישב מחדש. מתי נפגשים?

להשאיר תגובה

